Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:41

mememe schreef:
Ik ben helemaal verliefd op de Sony Ericsson Xperia Arc maar dan in het zilver. Hij heeft alles wat ik hebben wil onder andere navigatie. Alleen nog even wachten hoeveel verjaardagsgeld ik morgen krijg :P :P.. Alleen nou moet ik nog even kiezen welk abonnement ik erbij wil.
Het abonnement moet het liefst bezitten over:.. onbeperkt internet+ 100 belminuten(bel bijna nooit ;) )+ veel sms'jes..
Iemand die een abonnement weet bij de Arc met bovenstaande erin?

Pfoe, gaat wel moeilijk worden denk ik. De Arc is geen goedkoop toestel dus met zo'n abonnement zul je wel moeten bijbetalen.
Ik heb trouwens de donkerblauwe :D Wilde in eerste instantie de zilveren, maar toch voor deze gegaan.
Eigenlijk is ie gewoon zwart, het blauwe zie je alleen als de zon er echt op schijnt. Dan gaat ie glinsteren :+

Mar_Nimbus

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:44

je kan telefoons naast elkaar vergelijken op www.nieuwemobiel.nl
echt super makkelijk

mijn man had voor hem en mij de nieuwe LG optimus 3d besteld
ding lijkt wel een laptop zo groot hahahaha

dus ik wil ook gaan voor de htc galaxy
weet alleen nog niet welk type

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:50

mememe schreef:
Ik ben helemaal verliefd op de Sony Ericsson Xperia Arc maar dan in het zilver. Hij heeft alles wat ik hebben wil onder andere navigatie. Alleen nog even wachten hoeveel verjaardagsgeld ik morgen krijg :P :P.. Alleen nou moet ik nog even kiezen welk abonnement ik erbij wil.
Het abonnement moet het liefst bezitten over:.. onbeperkt internet+ 100 belminuten(bel bijna nooit ;) )+ veel sms'jes..

Ga dan voor de Neo zijn kleinere broertje ;)
Nagenoeg t zelfde enkel goedkoper ook belangrijk hoeveel wil je per maand uit geven?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:42

Heb vandaag gekeken voor een nieuwe mobiel, maar jezus wat zijn die dingen groot als je een beetje uitgebreid toestel wil hebben.
Hoe doen jullie dat eigenlijk als je buiten wil rijden? Neem aan dat je dan wel je mobiel meeneemt voor het geval iets gebeurt?

Zag een paar kleinere die me wel aanspraken, maar mindere functies en minder megapixels op de camera.

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Dit is echt de eerste keer dat ik niks kan vinden.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 19:11

Lous, zelfde probleem hier.
Denk maar niet dat je nog een gsm vind die een goede camera heeft, functies én WiFi en die geen touch heeft of zo een toetsenbord eronder die nog betaalbaar is!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 19:39

Jawel hoor, mijn Sony Ericsson C902 had al die functies en nog betaalbaar ook!
Is nu alleen wel 2 jaar geleden. Echt een geweldige camera! Dat ding maakt echt prachtige foto's.

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:13

Kido schreef:
mememe schreef:

Ga dan voor de Neo zijn kleinere broertje ;)
Nagenoeg t zelfde enkel goedkoper ook belangrijk hoeveel wil je per maand uit geven?

Ik wil toch wel maximaal 30 euro uitgeven per maand. Maar dat hangt er vanaf bij welke provider. KPN had het wel voor 30 euro per maand maar weet niet of je dan nog bij moet betalen of niet. De Neo lijkt ook wel precies hetzelfde en heeft ook navigatie.. Alleen heb ik het liefst een bundel erbij waar je onbeperkt mee kan internetten, omdat navigatie ook internet is dus dan ben je ook zomaar door je bundel heen. Maar zal binnenkort wel eens informeren in de winkel..

@ Cayenne _ Het is een voorbeeld wat ik gaf. Als ik iets meer bel minuten heb maakt ook niks uit zal er wel voor zorgen dat die dan opkomen ;). Ik ben nu op de hoogtepunten per maand bijna 40 euro kwijt alleen aan sms'jes en af en toe eens op internet kijken.
Welke provider heb jij? En bevalt het een beetje?
Blackberry leek me ook heel leuk maar die heeft iedereen al en ik wil altijd iets wat mensen in mijn omgeving bijna niet hebben ;) De blauwe heb ik nog niet gezien zal zo even kijken, vond de zilveren ook erg jammie!
Laatst bijgewerkt door mememe op 07-07-11 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:15

Ik heb een abo bij KPN voor 22.50, maar dat was wel een enorm geregel en de eerste 3 maanden heb ik een abo van 67.50 MAAR betaal daar maar 25 euro voor :+ Over 3 maanden ga ik omlaag naar 22.50.
Snap je het nog? :+ Maar goed, op die manier heb ik wel een Arc zonder bij te hoeven betalen.
Het internet is alleen niet onbeperkt, maar ik heb thuis Wifi dus dan scheelt het al een berg.

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:18

Cayenne schreef:
Ik heb een abo bij KPN voor 22.50, maar dat was wel een enorm geregel en de eerste 3 maanden heb ik een abo van 67.50 MAAR betaal daar maar 25 euro voor :+ Over 3 maanden ga ik omlaag naar 22.50.
Snap je het nog? :+ Maar goed, op die manier heb ik wel een Arc zonder bij te hoeven betalen.
Het internet is alleen niet onbeperkt, maar ik heb thuis Wifi dus dan scheelt het al een berg.

Zoo dat is wel even ingewikkeld als je maar 25 euro betaald maar eigenlijk 67.50 moet betalen, hoe heb je dat gedaan? Een langere tijd dezelfde abonnement??
Kijk wij hebben thuis geen Wifi dus dat is een nadeel en aangezien ik nogal vaak verdwaal en we geen tomtom hebben voor op de fiets leek me de Arc nogal handig.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 20:25

Ik heb een tweejarig abonnement, net als mijn vorige abo.
Uh, even kijken hoe ik dat goed kan uitleggen :D
Ik wilde graag een Arc, maar in combinatie met mijn vorige abonnement (22.50) zou ik moeten bijbetalen.
Maar er was/is toevallig een actie gaande waarbij je ieder abonnement voor 3 tot 6 maanden voor slechts 25 euro kunt krijgen. Ik heb dus het abo van 67.50 genomen voor 25 euro. Over 3 maanden schroef ik die omlaag naar 22.50. Op die manier heb ik dus tijdelijk een duurder abonnement en omdat het duurder is, zou de Arc bij dat abonnement gratis zijn en hoef ik niets bij te betalen. Na die 3 maanden kun je al omlaag schroeven en ga ik weer naar 22.50. Op die manier heb ik toch een Arc en hoefde ik niet bij te betalen.

Lijkt nogal omslachtig maar ik heb het samen met iemand van KPN berekend en ik hoef straks echt niets bij te betalen en kan over 3 maanden gewoon terug naar 22.50 :D Ik heb alleen nu een vracht aan beltegoed, want een abo van 67.50 is echt veels te veel voor mij :')

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:44

Maar bij een twee jarig abbo heb je dat dan toch zes maanden?
Wel slim van je!
En welke I net bundel heb je dan?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:47

Lauraennala schreef:
Ik heb vandaag mijn galaxy ace gekregen :D
Maar hij maakt nu consant 3G verbinding :+ hoe zet je dat uit?

Knopje rechts van het toetsel (waar je ook mee vergrendeld) ingedrukt houden en dan dataverbindingsstand uitzetten.
Ik heb het in het begin ook gehad toen ik nog geen abbonement had, kostte me veel beltegoed.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:50

Kido schreef:
Maar bij een twee jarig abbo heb je dat dan toch zes maanden?
Wel slim van je!
En welke I net bundel heb je dan?

Ja, eigenlijk 6 maanden, maar je mag al vanaf 3 maanden je abo verlagen en ik heb nu al iets van 150 belminuten over per maand, dus dit abonnement is gewoon veel teveel voor mij :')
Ik heb normaal gesproken Sim Smart 22.50 met 1 GB internet (maar volgens mij hebben ze allemaal 1 GB).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:24

_mexx_lady_ schreef:
Lous, zelfde probleem hier.
Denk maar niet dat je nog een gsm vind die een goede camera heeft, functies én WiFi en die geen touch heeft of zo een toetsenbord eronder die nog betaalbaar is!

Zo'n telefoon heb ik nu dus een Sony Ericksson C905 ( van 2 jaar geleden). Maar die is straks ook op, en alles is tegenwoordig touch,daar kom je denk ik niet meer onder uit.
Dit is wel een supertelefoon. Tig keer laten vallen, zelfs in het water en hij doet het nog perfect. 8.1 megapixel camera.

Alles wat nu klein is, heeft maar een camera van 5 megapixel en in sommige gevallen zelfs minder functies dan wat ik nu heb.
Laatst bijgewerkt door Lous op 07-07-11 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:28

ik heb mijn foontje binnen!! *springt*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:38

Nogmaals wie heeft er antwoord op mijn vraag?
Wat doen jullie met je telefoon als je op buitenrit gaat? Zeker nu alles zo groot is.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 23:40

uhm, ik zou dan 1 van mijn oudere mobieltjes meenemen.
Maar ga niet zo heel veel op buitenrit, soms een keer in de les :P
En dan heb ik hem dus niet mee.
Maar áls ik zou gaan, zou ik een oude meenemen.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 11:59

Gewoon een goed stevig hoesje er omheen, desnoods met schermbeveiliger.
Ik heb ook een heel stevig hoesje er omheen. Mocht hij vallen, dan breekt die de val.
En mijn telefoon is ook echt geen kleintje.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:38

Heb voor het eerst van mijn leven een smartphone. Heb echt geen idee hoe
zo;n ding werkt.

heb wel een internetabbo afgesloten maar hij kan geen verbinding maken.

moet ik nog wat instellen of zo?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:43

Welke telefoon heb je?

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:44

Acer liquid E kan op i net weinig vinden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:58

Hm nee, daar heb ik nog nooit van gehoord :=
Een Acer is toch een laptop?

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:11

GaitMonster schreef:
Lauraennala schreef:
Ik heb vandaag mijn galaxy ace gekregen :D
Maar hij maakt nu consant 3G verbinding :+ hoe zet je dat uit?

Ik zat hier ook al mee te klooien. Staat het dan uit als er een schuine streep doorheen staat? *blond* :+

Knopje rechts van het toetsel (waar je ook mee vergrendeld) ingedrukt houden en dan dataverbindingsstand uitzetten.
Ik heb het in het begin ook gehad toen ik nog geen
abbonement had, kostte me veel beltegoed.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:14

Oeps sorry, quoten op mijn mobiel gaat zo makkelijk nog niet :')

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:19

Ik heb nu APNdroid, dat werkt echt perfect!! Je kan door op de knop te klikken die
je als wizzard moet installeren heel makkelijk je 3G uitzetten!! :D