maar aangezien je SD card zegt , is dus een ander merk telefoon, dat wordt dus idd overtypen!
kan je wel mooi opruiming houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Somebitch schreef:Ariebombarie schreef:Dan heb je uitzonderlijk (!!!) veel mazzel gehad Somebitch. want mediamarkt heeft zich ten eerste aan de regels gehouden, en ten tweede jou eigenlijk onterecht een nieuwe iphone meegegeven.
Ja klopt, ben zoooo blijjjj had het al zien gebeuren namelijk..
Ariebombarie schreef:Arwennn schreef:niemand tips voor mijn probleem?kan echt alleen maar apps er op zetten via de appstore op mijn iphone zelf.. niet via de PC dan gooit ie ze er doodleuk af
terwijl de liedjes er wel op kunnen? moet ergens een verkeerde instelling staan denk ik?
welke versie van itunes heb je?
Somebitch schreef:Tja maar misschien niet een week voordat hij gemaakt is. Volgens mij is hij door de hitte (hij werd zo warm dat je hem niet meer vast kon houden) gewoon iets van binnen verbrand ofzo.
Ja een rotte appel kan er altijd tussen zitten, ik heb die alleen altijd.
Arwennn schreef:Ariebombarie schreef:
welke versie van itunes heb je?
nieuwste.. 10. nog wat ofzo?
Ariebombarie schreef:ok goed zo, ik ga er vanuit dat je iphone ook volledig geupdate is.
kijk hier naar en volg de stappen, als het niet helpt hoor ik het wel
http://support.apple.com/kb/HT1977?viewlocale=nl_NL
Arwennn schreef:Ariebombarie schreef:ok goed zo, ik ga er vanuit dat je iphone ook volledig geupdate is.
kijk hier naar en volg de stappen, als het niet helpt hoor ik het wel
http://support.apple.com/kb/HT1977?viewlocale=nl_NL
ja ik ben in dat scherm geweest en heb op synchroniseren geklikt toen ik ze had geselecteerd maar dan zegt ie
dat mijn PC niet bevoegd is... dát was mijn probleem en dat is een beetje jammer
maar ik kan het ook prima via mijn telefoon installeren maar het probleem is stel ik wil nieuwe liedjes er opzetten, dan moet ik de iphone synchroniseren... en dán verdwijnen al mijn apps weer ben ik bang!