meer mensen die niet kunnen bellen met vodafone

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:44

blauw00gje schreef:
Voor mij is het zeker geen extraatje. Ik heb hem echt nodig om dingen af te spreken met vrienden, want smsen kost ook geen drol meer tegenwoordig.

Dat is een rare redenatie. Je hebt hem echt nodig, wánt het kost geen drol meer. Nee, je hebt hem echt nodig als er geen alternatieven zijn, dán pas is het noodzaak. Het is geen noodzaak omdat het geen drol kost :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:45

Nouks schreef:
blauw00gje schreef:
Voor mij is het zeker geen extraatje. Ik heb hem echt nodig om dingen af te spreken met vrienden, want smsen kost ook geen drol meer tegenwoordig.

Dat is een rare redenatie. Je hebt hem echt nodig, wánt het kost geen drol meer. Nee, je hebt hem echt nodig als er geen alternatieven zijn, dán pas is het noodzaak. Het is geen noodzaak omdat het geen drol kost :D

Ik heb hem niet nodig omdat het geen drol meer kost. Maar dat is wel een fijne bijkomstigheid ;)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:46

Precies Nouks. En zeggen dat je niet zonder iets kunt vind ik ook een beetje té. Als je niet zonder iets kunt ga je dood als je het niet meer hebt, zoals zuurstof :D Als je je telefoon niet meer hebt kun je best zonder, het is even aanpassen en je bent het niet meer gewend. :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:47

Als jullie dat graag willen. Oke!
Dan stopt voor mij hier de ''discussie''. Ik hoef jullie geen verantwoording af te leggen waarom ik (net als jullie :') ) een mobiele telefoon heb ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:48

blauw00gje schreef:
[
Zo ja:
Voor mij is het zeker geen extraatje. Ik heb hem echt nodig om dingen af te spreken met vrienden, want smsen kost ook geen drol meer tegenwoordig. Daar komt bij: Ik woon thuis en met de huistelefoon mag ik niet naar mobiele nummers bellen omdat dat gewoon ontiegelijk veel geld kost. Aangezien mijn vrienden een druk leven hebben en via de sms vaak wel bereikbaar zijn, heb ik hem wél nodig. :)

Jij hebt je leven zo ingericht dat je hem nodig hebt. Je kan met je vrienden ook afspraken maken op het moment dat je ze ziet, je kan vrienden thuis bellen, je kan vrienden mailtjes sturen, of krabbels via hyves, dus nee, ik zie nog steeds het probleem niet ;)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:49

stef schreef:
blauw00gje schreef:
[
Zo ja:
Voor mij is het zeker geen extraatje. Ik heb hem echt nodig om dingen af te spreken met vrienden, want smsen kost ook geen drol meer tegenwoordig. Daar komt bij: Ik woon thuis en met de huistelefoon mag ik niet naar mobiele nummers bellen omdat dat gewoon ontiegelijk veel geld kost. Aangezien mijn vrienden een druk leven hebben en via de sms vaak wel bereikbaar zijn, heb ik hem wél nodig. :)

Jij hebt je leven zo ingericht dat je hem nodig hebt. Je kan met je vrienden ook afspraken maken op het moment dat je ze ziet, je kan vrienden thuis bellen, je kan vrienden mailtjes sturen, of krabbels via hyves, dus nee, ik zie nog steeds het probleem niet ;)

Lees het dikgedrukte stuk anders nog even ;)

Yessy

Re: meer mensen die niet kunnen bellen met vodafone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:51

Als je vrienden zo ontiegelijk druk zijn, merken ze het vast niet als je 24 uur niets van je laat horen toch? :D

Moet ik nodig zeggen, ik was 1,5 uur te laat thuis en de hele middag onbereikbaar, vriendje dacht dat ik dood was of erger... nee hoor het was gewoon gezellig op stal :+

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:53

Na ong 5 jaar een abbonnement van de KPN gehad te hebben is vandaag mijn abbo omgegaan naar vodafone. How lucky can you be !!
:+

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:55

stef schreef:

Neem aan dat niet iedereen altijd thuis is of zijn mail/hyves checkt ;)

Mijn telefoon doet het weer half nu, gelukkig.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:56

Ach, dit is de eerste keer dat ik merk dat ik 'problemen' heb met vodafone. Het is dat ik dit topic zag, anders had ik er wsl helemaal geen acht op geslagen dat het gister niet lukte die sms te verzenden :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:56

blauwoogje: Als je druk bent, lees je een sms wanneer het uitkomt. Zelfde geld dus voor email, hyves, etc.
Je geeft aan dat je je tel nodig hebt om met vrienden af te spreken.
Op het moment dat je een afspraak hebt, kan je ook gelijk een afspraak voor de week erop maken (bijvoorbeeld).
Jij ziet het als dat je niet zonder kan, omdat je het gewend bent, het gemakkelijk vind, maar je kan echt zonder, alleen zie je op dit moment (en waarom zou je?) de alternatieven niet

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:57

stef schreef:
blauwoogje: Als je druk bent, lees je een sms wanneer het uitkomt. Zelfde geld dus voor email, hyves, etc.
Op het moment dat je een afspraak hebt, kan je ook gelijk een afspraak voor de week erop maken (bijvoorbeeld).
Jij ziet het als dat je niet zonder kan, omdat je het gewend bent, het gemakkelijk vind, maar je kan echt zonder, alleen zie je op dit moment (en waarom zou je?) de alternatieven niet

Wij vinden het ook wel leuk om spontaan af te spreken en het niet op vaste, verplichte afspraken te houden ;)
Ik check eerder mijn telefoon dan mail of hyves hoor. Telefoon heb je bij je en je computer niet.

Dat zal het dan wel zijn.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:57

dit is trouwens de eerste storing van vodafone die ik heb in zo'n 7 jaar := Daarvoor ga ik niet naar een andere provider...

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:59

Doet vodafone het nu wel gewoon? Want ik heb gister van een aantal mensen smsjes gehad en gebeld maar ik heb maar 3 smsjes binnen gekregen vannacht en geen berichtje van voicemail dat ik gebelt ben. Kan nu wel weer gebelt worden.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:59

nann_CCU schreef:
Doet vodafone het nu wel gewoon? Want ik heb gister van een aantal mensen smsjes gehad en gebeld maar ik heb maar 3 smsjes binnen gekregen vannacht en geen berichtje van voicemail dat ik gebelt ben. Kan nu wel weer gebelt worden.

Bij mij wel :j

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:04

Ik kreeg vanacht ook plots allemaal smsjes, maar toen kon ik nog niet smsen, maar sinds 10 uur kan ik gelukkig wel weer smsen en bellen:D

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:10

stef schreef:

Dus jij vind eigenlijk dat mensen het recht niet hebben om te balen dat hun telefoon het niet doet?
En dan hebben we het er nog niet over dat mensen maandelijks redelijk wat geld betalen voor een dienst. Kan me voorstellen dat mensen er niet van gediend zijn als dit het dan 2 dagen niet doet.

Een tijd geleden deed de CV-ketel het niet. Ik kan prima een week of een maand zonder. Maar ik heb een onderhoudscontract dus ik verwacht dat dat ding de zelfde dag gemaakt word. Wat ook gebeurd is.

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:12

ik kan wel gebeld weer worden en smsjes ontvangen. alleen niet constant.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:21

verootjoo schreef:
dit is trouwens de eerste storing van vodafone die ik heb in zo'n 7 jaar := Daarvoor ga ik niet naar een andere provider...

Precies mijn gedachte. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:23

Dan gebruiken jullie schijnbaar geen mobiel internet :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:32

Nouks schreef:
Dan gebruiken jullie schijnbaar geen mobiel internet :D

Haha, jawel :P
Alleen een sms of een gemiste oproep zie ik meteen en ik bekijk niet om de haverklap mijn mail via mijn telefoon :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:34

nope geen mobiel internet :D Dat vind ik echt nutteloos :P Hoezo? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:34

Omdat er de laatste 2 maanden meerdere storingen zijn geweest op het datanetwerk. Een paar weken terug eens van ca. 12 's middags tot 11 's avonds zonder internet gezeten.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:38

mijn vodafone ligt er nog steeeds uit :( :( :(
mobiel internet doet het daarintegen wel!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:39

Bij mij deed gisteren trouwens mobiel internet het af en toe wel, terwijl ik helemaal niet kon bellen..