nou ik denk dat ik geluk heb, heb net bij ING online gezocht maar het bedrag had ik via IDEAL betaald en is nooit afgeschreven..maar blijft allemaal vervelend, want ze kunnen het toch ineens eraf halen, want IDEAL loopt gewoon door, denk ik..
nou imnderdaad ik ben niet de enige..maar je kunt dus niet via IDEAL je geld terugkrijgen, het is echter ook niet van mijn rekening afgeschreven dus in feite ben ik niet gedupeerd..
Is het wel een fm transmitter dan veronique? of moet je met kabels e.d. aan de slag? Heb je anders een link?
Squawk
Geplaatst: 04-03-10 19:48
Heb zo geen link, is via Google wel te vinden. Zit wel 1 kabel aan, naar aansteker toe naar kun je mooi wegwerken. De houder klik je op de roosters van airco, past precies voor je auto aangezien je het automerk kunt selecteren. En is erg betrouwbaar met verzenden e.d. Kabel is enkel om op te laden. Muziek werkt via Bluetooth.
Ik kom even binnen vallen. Heb zojuist een Iphone gekocht Ik heb al eens eerder een maand met zo'n ding rondgelopen, er toch weer vanaf gezien en nu toch weer gekocht Heb jullie topic nog niet helemaal doorgelezen, maar hebben jullie leuke paarden-apps geïnstalleerd?
Hebben jullie er een hoesje om heen en zo ja welke?
Vandaag heeft mijn vriend zijn spelletje waar hij al sinds de zomer aan werkt naar Apple verstuurd. Hopelijk wordt het deze week goedgekeurd en kan het vanaf volgende week gedownload worden via de appstore. Super spannend dus Zijn jullie een beetje spelletjesfanaten tegen die tijd maak ik natuurlijk wel ff reclame en moeten jullie het allemaal downloaden/kopen en er een review over schrijven Kon om die reden tegenover vriendlief het natuurlijk niet maken geen Iphone te nemen
ShadowFax ik speel alleen Ice Age en Ratrace op mijn Iphone..ik heb geen paarden apps, hou me wel aanbevolen! Ik heb een hoesje van www.gelaskins.com van mij en mijn paard ben benieuwd welk spelletje je vriend dan heeft gemaakt!
ShadowFax
Geplaatst: 08-03-10 21:02
Mijn vriend had idd ook al een website gevonden waar je een plaatje op een hoesje kon laten drukken. Misschien wel dezelfde site. Is het een hard hoesje? Want voor mijn gevoel heb ik meer grip met een rubberen ding. Naja, ik heb sowieso wat nodig komende tijd, want ik ben als de dood dat ik het ding uit mijn handen laat vallen als ik op de fiets ff een mp3tje wil zoeken.
Ennuh het spelletje van vriendlief is erg leuk, maar ook moeilijk Binnenkort meer nieuws, nu nog heel geheim (terwijl ik het op een forum met 50.000 leden zet )
ik meld mij ook even, heb sinds zaterdag ook een Iphone. Ik heb er één app op gezet het spelletje bubbles
iemand had hier ook in het topic een app genoemd voor smsen? want het smsen op dit toestel vind ik nog een beetje lastig. vooral omdat je niet kan zien hoeveel tekens je al hebt.
ShadowFax het is een soort van siliconenhoesje, die je kunt hergebruiken.. dkzb ik weet alleen dat je kunt pingen onderling, maar een aparte app voor sms? die wil ik ook wel weten!
Squawk
Geplaatst: 10-03-10 18:10
Ik probeer een C&B account aan te maken omdat ik nu nog alles via de Amerikaanse Appstore doe maar wil nu dus gewoon in de Nederlandse kunnen. Maarrrr tijdens het aanmelden staat er: voer bovenstaande beveiligingscode in, maar er staat dus helemaal geen code. Schiet dus niet op!
CalvinM
Geplaatst: 12-03-10 10:40
Mijn iphone is besteld! Waarschijnlijk komt hij begin volgende week binnen
Hier nog 1 die een Iphone wil! Ik heb alleen even een vraagje: Ik ga volgend jaar naar een kostschool in Engeland maar dat word dus echt heeel duur als ik veel wil bellen! Hoe kan ik dit goed oplossen met de Iphone?
misschien een simkaartje in engeland nemen? als de Iphone simlock vrij is is dat geen probleem. Dochter heeft in Sevilla en Amerika gestudeerd en daar gewoon een plaatselijk telefoonkaartje gekocht en in haar gsm (geen Iphone overigens) gedaan en dat ging goed.
bedankt! Maar dan bel ik alsnog naaar het buitenland toch? Als ik hem daar koop (simkaart) en hem dan gebruik en bel naar hier dan bel ik toch nog steeds naar het buitenland?
CalvinM
Geplaatst: 12-03-10 11:35
Ja, maar dan zit je niet met de dubbele kosten. Een simkaart van daar nemen en dan naar Nederland bellen is goedkoper als met een Nederlande simkaart vanuit het buitenland bellen. Tenminste, dat meende ik.
Heeft een ander nou ook skype op de computer of iphone bel je via skype natuurlijk gratis. Ideaal!
bedankt voor de informatie. ik ga me binnenkort maar een orienteren op de soorten abbo's ed.
ShadowFax
Geplaatst: 13-03-10 14:38
Vriendlief en ik hebben wat te vieren Vannacht is zijn spelletje waar hij sinds de zomer aan werkt, goedgekeurd door Apple. Vanaf vandaag is het dus te koop in de Appstore! Super trots!