Citaat:Vooral vanwege dat eeuwige getob met pensionstallen.
Dat dus ook ja... dat eeuwige gez*&&k.
@poes dat is zo ja. Ik zou niet een bijrijdpaard willen hoor, wel misschien een verzorgpaard en dan wat freestyle / grondwerkachtige dingen ermee doen. Eigenlijk het liefst gewoon een 1 of 2 jarige die wat manieren moet leren dat vind ik nog het leukste (en denk ik dan: dat hoeft ook niet elke dag en dan denk ik ook... maar waarom koop ik er dan zelf niet een heb ik er de komende 2, 3 jaar weer plezier van en kan hem / haar dan weer verkopen tegen de tijd dat ze de sport in kunnen...)...
waar je hier jaren geleden gewoon de paarden voor het rapen had om bij te rijden, is het nu wel anders. Wat wordt aangeboden is vaak niet braaf, kapot of kent niets. Accomodatie is ook zoiets: of onbestaand of slecht of weinig, of paarden die vaak binnen staan.
maar dat is wel erg minimaal
Er wordt altijd eerst aan vaste klanten gevraagd of ze graag de komende winter een stal willen. In de zomer zijn er quasi altijd wel boxen beschikbaar. 
het is toch jaren en jaren een soort dagelijkse invulling geweest (naar paard/pony, er zijn, etc).
Puur op het praktische met mijn werk, werktijden en -helaas- de manier waarop mijn diensthoofd omgaat met verlof en overuren.