Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Snel gegaan djuulsie.
1000 euro is idd weinig per maand maar je zult nu net die 1000 euro niet hebben. En er kan ook een principe kwestie zijn. Maar wel raar eindbod is eindbod.
O ja verrassing ik heb lijkt het vrijdag bezichtiging in dorp naast voorkeursplaats.Maar vreemd. Huis staat kennelijk twee weken te koop, niet eerder gezien en is er afgelopen zaterdag een open dag geweest. Gewoon op funda. Maar vreemd aantal dingen. Vraagprijs is lager dan je zou verwachten, terwijl er op foto niks mis mee lijkt te zijn. Ziet er netjes uit, buurt is goed ook. Nog vreemder er zijn 4 mensen op de open dag geweest en geen enkele interesse in het huis verder.
Mmm wat is er gaande dan. Weet dat het ook een voormalige huurwoning is waarbij je de kleuren niet mag veranderen. Maar ja niks mis met fris geel. Heb nu een knalgele bus
Kan link wel per pb sturen
Enige dat voor mij even lastig is. Er zit een kattenluikje in de achterdeur en ik ben jawel razend allergisch voor katteneen haar en ik loop weken te krabben. Dus extra set kleren mee en meteen opkleden na bezichtiging en extra medicatie vooraf en erna.