Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:27

Ja, maar dan zonder het broodje denk ik? ;) Want dan snap ik hem wel hoor!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:50

Hier ook shoarma-broodjes gehad gisteren, maar dan wel de vegetarische lupine-shoarma :9 alle lupine vleesvervangers waren afgelopen week bij Plus in de aanbieding, dus heb meteen een hoop bakjes ingevroren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:17

:j , al hoewel soms met

Bij jumbo geslaagd , achteraf had ik sommige dingen beter bij de ah kunnen halen. Met opzet duurdere keuze kwa chips , kleine zakjes aangezien ik geen chips eet en een hele zak niet op komt. Morgen maar eens alles in elkaar flansen!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:08

Sinds ik te horen heb gekregen dat ik coeliakie blijk te hebben, zijn mijn boodschappen wel 4x zo duur geworden..... :oo

Ik mag best veel hebben, vooral goed etiketten lezen, maar als ik een brood wil kopen ben ik voor 14 plakjes tussen de 3 & 4€ kwijt. Zelf bakken zit er (nog) niet in. Huis is echt te klein voor een extra diepvries.

Verder heb ikzelf de keus gemaakt om op het brood na alles glutenvrij te koken voor het hele gezin. Dus manlief en dochter eten nu ook de "duurdere" versie :o

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:34

Oeh kaatje dan zit je wel direct gebonden aan de duurdere producten.

Ah feestjes.. :+ ik had van de week mn verjaardag. Veel te veel gekocht. Maarja dan kan ik weer even vooruit! :)

Ik denk ook niet dat de aldi/lidl echt heel veel goedkoper zijn als bv. de jumbo. Je moet gewoon goed opletten. En de acties van de A-merken zijn vaak duurder als de B-merken. :+

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:49

Ik doe tegenwoordig door tijdgebrek alleen nog maar boodschappen bij de Jumbo, qua prijs valt het me alles mee, maar ik kom wel veel sneller in de verleiding om teveel dingen mee te nemen. Bij de Aldi/Lidl hou ik het vaak op de basic boodschappen.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:39

Ben al een tijdje een meelezer maar ga nu ook maar eens reageren in dit topic.

Die scoupy app kon ik niet maar heb zo al heel wat leuke gratis producten. Net zoals de twee sites op vorige pagina's. Erg leuk! Woonde hiervoor met z'n 2en en gaf toen best veel uit aan boodschappen. Nu ik alleen ben wil ik toch wat meer er op letten. Nou heb ik nog heel veel eten overal staan (gebaseerd op m'n ex) en ga dat eerst maar eens opmaken. Zo ligt er nog voor 9 dagen eten in de vriezer (avondmaaltijden) en ga dat eerst maar eens opmaken zonder dat ik iets hoef te kopen.

Ik trek nu 50 euro per week uit voor boodschappen. Inclusief persoonlijke verzorging (shampoo, douchegel, tandpasta etc. Niet de luxe artikelen dus). Ik denk dat dit best veel is maar wil wel graag lekker vlees bij de slager halen en groente vers van de markt. Ik hoef dan ook niet elke dag vlees om zo de kosten weer wat lager te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:51

Morgen zal het eindelijk weer rustig zijn bij de ene jumbo in dorp , poeisz gaat morgen open op plek van oude c1000 en alle aasgieren voor boodschappen pakketen gaan daar heen := (no offence btw)

Heb nu 2 dagen taart en vet gehad , morgen maar rustig dagje voel me zo dik nu

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:59

Oja misschien wel leuk om te vermelden. Ik woon boven de Hema, naast de AH en tegenover een viswinkel. Haalde met z'n 2en altijd veel bij de Aldi en Lidl maar in m'n eentje vind ik het net zo makkelijk om naar de ah te gaan. Ex zwager is visserman en die komt nog wel eens met verse schoongemaakte vis aan (kabeljauw en tongetjes). Maar daar ligt m'n vriezer ook nog vol mee. Wc papier vind ik ook een leuke vergelijk maar meestal is de op=op shop wel het goedkoopst. Actie was 3 pakken voor €7 van 10 rollen per pak. Mevrouw vroeg zich af waarom iedereen 3 pakken meenam en de winkel na 1 dag leeg was :')

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:33

kaatje ik kan je de pakken van Peaks erg aan raden.. hier ook glutenvrij
brood vervangen door crackers en energie flakes en avermout.

peaks is te koop bij de jumbo en echt netjes betaalbaar

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 14:42

vibabu schreef:
Oja misschien wel leuk om te vermelden. Ik woon boven de Hema, naast de AH en tegenover een viswinkel. Haalde met z'n 2en altijd veel bij de Aldi en Lidl maar in m'n eentje vind ik het net zo makkelijk om naar de ah te gaan. Ex zwager is visserman en die komt nog wel eens met verse schoongemaakte vis aan (kabeljauw en tongetjes). Maar daar ligt m'n vriezer ook nog vol mee. Wc papier vind ik ook een leuke vergelijk maar meestal is de op=op shop wel het goedkoopst. Actie was 3 pakken voor €7 van 10 rollen per pak. Mevrouw vroeg zich af waarom iedereen 3 pakken meenam en de winkel na 1 dag leeg was :')

Dan ben je ook op de hoogte van de Hema Happy hour zeker? Wellicht kan je daar af en toe nog voordeel uithalen :)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 23:50

Nee dat was ik niet! Meteen even opgezocht. Wat goed zeg. Bedankt voor de tip :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 19:35

Scoupy en andere sites hebben weer nieuwe acties

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 00:35

Ik heb het meeste al binnen :D ik kan alleen de worst van Unox en de lemon cactus van christal clear niet vinden.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 00:44

Goede! Ik ga morgen kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 01:01

Ik ga volgende maand verhuizen dus vriezer leeg eten :+ , wat een straf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 04:32

Ik volg. Net de scoupy app gedownload. Leuk zeg!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 05:17

Is scoupy exht veilig? Ze hebben wel je rekeningnummer dan hè. ...

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:11

Fading schreef:
Is scoupy exht veilig? Ze hebben wel je rekeningnummer dan hè. ...

Dat vraag ik me dus ook af. De acties die ze hebben zijn fijn maar blijf het toch en vinden en doe er dus (nog)niet aan mee

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 07:16

Ze kunnen niet veel met alleen je rekeningnummer.
Maar hebben die wel nodig om geld terug te storten. Hoe wil je dat anders terugkrijgen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 11:44

Ineke2 schreef:
Ze kunnen niet veel met alleen je rekeningnummer.
Maar hebben die wel nodig om geld terug te storten. Hoe wil je dat anders terugkrijgen.

Ja tuurlijk moeten ze die hebben, en met alleen je rekeningnummer (dus ook de naam die erbij staat) kunnen ze je rekening zo leegtrekken als ze willen...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:12

Beetje paranoïde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:15

Uh Pardon, je weet het tegenwoordig echt niet meer hoor :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:24

Ze kunnen echt niet zo geld van je rekening halen ;) daarnaast hebben heel erg veel bedrijven die gegevens en worden die gegevens met grote regelmaat doorverkocht.
Dus ja, ik vind dat een beetje paranoïde :)