Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:hahahah waarom zou dat niet dezelfde geweest kunnen zijn omdat dat Dokkum is ?![]()
Balen zeg! Helaas echt idioot deze tijd
Trui schreef:We zoeken dus weldegelijk in het noorden :p
Wij hebben bewust de keuze gemaakt om niet méér te lenen. We kunnen het wel, en mogen het ook, maar we willen het gewoon niet. Wij hadden ook 250 voorbehoud uiteindelijk (voor onvoorziene zaken) maar het had echt niks uitgemaakt. 5,5+ ton had ons echt te gek geweest..
Winged schreef:NoGo: Niet in de verleiding gekomen?
Trui schreef:Helaas zijn ook wij overboden
vp was 479 en er is minimaal 5,5 ton voor betaald uiteindelijk
edit: Was omgeving Wolvega, Friesland
_xManadisx_ schreef:Oh wat jammerik heb 232.000 neergelegd voor 109m2 en tuin. Maar komt nog wel zeker 50.000 extra kosten bij
xSwanHeart schreef:_xManadisx_ schreef:Oh wat jammerik heb 232.000 neergelegd voor 109m2 en tuin. Maar komt nog wel zeker 50.000 extra kosten bij
Mag ik vragen waar die €50.000 in zit? Laat je een uitbouw plaatsen, of zit het meer in kleine meerwerk dingen, zoals stopcontacten verplaatsen etc? Of heb je ook alle kosten voor de afwerking al meegerekend? (Wij overwegen nieuwbouw, maar vind het lastig om de bijkomende kosten in te schatten.)
xSwanHeart schreef:Dat topic ken ik inderdaad, maar blijf het lastig vinden om in te schatten. De woning die wij op het oog hebben is groot genoeg (dus geen uitbouw/dakkapel nodig), krijgt een complete (nette) badkamer en komt met een basic keuken met luxe apparatuur, zonnepanelen en vloerverwarming in de gehele woning. Dan blijft er op het eerste gezicht (buiten de afwerking van de woning) weinig meerwerk meer over. In dat geval lijkt 50k me een vrij ruime schatting, maar of dat dan ook echt zo is... In ons huidige nieuwbouw huurappartement was het een kwestie van schilderen en vloer leggen, maar dat is voor koop vast te simpel gedacht?