Hier regent het nu. Wel fijn want ik wil gaan rijden en nu hoef ik de bak niet te sproeien en met de warmte in het vooruitzicht is het ook zeer goed voor de wei. ☺
Hier heeft het afgelopen nacht best geregent zag ik,tafel was goed nat. Nu droog,zon en wolken en errug warm in de zon. Gelukkig staat er een heerlijk windje.
Beterschap tootje71. Het wordt een warme week, hopelijk kun je ergens verkoeling opzoeken. Was vandaag eerst bewolkt en toen ik ging uitstappen kwam de zon. Lekker, helaas vonden de dazen dit ook prima weer. Vliegenrijdeken is weer nuttig geweest.
Een collega van me is gisteren verbrand aan de armen terug gekomen van zee. Door de wind verbrand ze veel sneller dan ze had verwacht. Vandaag gaat het warm worden. Morgen eerder zwoel en onweerachtig. Dat onweer moet wel wegblijven totdat mijn hooi als voordroog in de pakken zit.
Gister beetje raar weer hier, s ochtends grijs plakkerig 19 graden en miezer. In de middag werd het donker grijs en een vlagerige wind. 19 graden en 86 % luchtvochtigheid buiten. S avonds windstil en zon. Toen met honden over de dijk gescharreld. En daarna nog was buiten opgehangen.
Nu is het hier licht bewolkt volledig, de zon probeert het wel maar het lukt nog niet om door te komen. Wind is bijna volledig afwezig,
Britta31
Ik moet zeggen dat het hier op kantoor nog goed uit te houden is. We hebben het raam open en het tocht naar binnen. Het voelt helemaal niet als 25 graden. Maar we zitten hier in de kuststreek wel altijd met wind. Met zulke temperaturen is dat wel een voordeel.
Het is hier heerlijk! Maar ik zit dat ook in Ierland Maar.. Zelfs hier zoeken we de schaduw op, het zijn hier (volgens de lokale mensen) de beste 2 dagen van de hele zomer. En ik ging juist naar Ierland omdat het daar vaak minder warm is
Pff, ik vind het nu al heet. Morgen wordt dus nog erger. Geef mij maar rond de 20 graden, dat vind ik lekker genoeg. Maar ik moet me er weer even aan overgeven, dan gaan het wel weer. 's Avonds is het wel heerlijk op zulke warme dagen.