Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 12:26

Op en neer naar Duitsland is voor mij geen optie, is 5 uur reizen :') gelukkig wel ruime keuze aan winkels, Dirk, Ah (+XL), Hoogvliet, jumbo, Lidl, Aldi, C1000..

Rebecca hoe gaat het met je nieuwe opbergsysteem? Raakt ie al een beetje vol?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:28

Hmm voller dan normaal :j , heb voornamelijk potten en blikjes groente staan. Paar potten pasta saus , pot kip tandoori mijn favoriet daarom maar 1 pot :') . De rijst en pasta staan in potten , die vul ik geregeld aan. Kan altijd bij :D

Moet wel dit huis uit , wil niet teveel hebben dat scheelt me straks :P Heb een jaar maar die vliegt om

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:51

Ik heb gisteren lekker geshopt bij de jumbo. Ik had een ui en kip nodig voor de pasta.. sta ik bij de kassa nog voor ik aan de beurt was en zie ik dat die kip over de datum is. Dus ik mocht gratis een nieuwe pakken rond de zelfde prijs.. alleen wat er nog lag was veel duurder en veel meer.. mocht ik meenemen. Dus zo konden we er 2 dagen van eten :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:04

Lekker Olympia , scheelt altijd

Ik heb vandaag aan de kipjes gedacht en biologische kippetjes meegenomen , zat een sticker op met 35% dan kan het wel.

Ik kwam thuis en opeens een vreemde thee in mijn boodschappentas , ik denk dat hij er nog lag van de vrouw voor me die al weg was. Even geproefd maar hij is ook best lekker :o

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:31

Scoupy heeft ook weer nieuwe acties :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:31

Ik neem alleen maar scharrel en bio mee uit de super... maar nooit voor de volle mep :n
Diepvries ligt vol met 35% stickers :D

Mijn nieuwe diervriendelijke bezuiniging, eitjes van de kipjes opbstal. Vrije blije weide eitjes :p
Dus zeker weten blije kippies, en ook nog eens heel betaalbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 22:36

Hmm ze zijn bijna nooit afgeprijsd :P

Ik heb gratis eitjes van vrijwilligerswerk :) , die ga ik missen straks :+ , Weet hoe de kipjes lopen en eten :)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 07:39

Scoupy heeft inderdaad nieuwe acties! :D En al ben ik eigenlijk een biologische koper, ik ga toch echt die kipfilet en leverworst halen.
Gisteren bij de Lidl geweest en die hebben nu veel broodbeleg ook met beter-leven. Wel maar 1 ster, maar dat is mijn laagste criterium (dus niet altijd helemaal bio/scharrel), waardoor er altijd weinig keuze was in vlees. Nu ben ik ook niet zo'n grote vlees-op-brood-eter, maar eet veel vega waardoor het soms nog wel goed uitkomt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:45

Wat een stomme acties deze keer.. Vlees eten we sowieso niet en van melkproducten krijg ik uitslag -O- Dus helemaal niks gratis voor mij deze keer..

Maar gelukkig wel druk bezig in de moestuin, en hopelijk kan ik daar binnenkort elke dag van eten :D Hoef ik binnenkort alleen nog naar de winkel voor rijst, meel en tropische vruchten :D

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:11

kijken jullie ook wel op de andere sites daar staan andere producten op die ook met cashback terug zijn te krijgen he!

voor de mensen die het niet (meer) weten:
http://www.kortingisleuk.nl
http://www.gratis.nl/geld-terug-acties.php

Ik haal alleen de dingen die ik echt gebruik. anders vind ik het geen besparing want wat moet ik ermee als het hier ook alleen in de kast ligt en ik het niet gebruik. hahah

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:15

Het bier dan Annemiek? :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:40

Haha ja, daar had ik overheen gekeken omdat ik eigenlijk geen bier lust, maar die 0,0% smaakt meestal meer naar fris dan bier zeggen ze, dus dat is misschien wel leuk om eens te proberen :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:11

Ik vind bier echt ongelofelijk smerig, maar die 0,0% met fruitsmaak vind ik stiekem best lekker ;)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:46

Zal nog eens kijken of ik daar iemand blij mee kan maken. Vind hem juist niet zo lekker, maar wellicht vrienden wel ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:48

Hmm ik moet morgen verjaardag boodschappen doen , mam gaat mee maar ik dub nog. Lidl,,AH of toch de jumbo :')

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:52

Even kijken of je specifieke spullen van de aanbiedingen moet hebben, dat kan veel schelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 23:01

Ja heb menu al uit de aanbieding bij de AH , broodje shoarma met sla (hoort er sla bij? , ik blief geen sla dus ook rijst komt erbij en knoflooksaus , simpel :P)

Verder zijn de aanbiedingen om te huilen :P , gelukkig kan je bij AH de producten online zien. Taart komt bij Jumbo weg , mijn moeder komt helpen met boodschappen en vader rijd even :) . Eerste verjaardag op mezelf , nog een beetje aftasten wat ik hebben moet.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 08:54

Ik vind wel dat er sla hoort bij een broodje shoarma. Maar je kan ook komkommer of tomaat erin doen :). En rijst erbij vind ik dan weer niet zo logisch. Al zal het vast wel smaken hoor!

De laatste weken zijn er niet zoveel leuke aanbiedingen vind ik....

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:11

Ik had ook maar weinig korting vandaag.

Super balen, bij de Lidl hebben ze al weken open bakken met noten. Ben ik zwaar allergisch voor, ik word al beroerd van de lucht. Plus het risico op kruisbesmetting is enorm, die nootjes slingeren door de hele winkel...

Kom nu alleen bij de AH en stiekem bevalt dat me ook wel. Appie in de wijk waar we sinds kort wonen heeft zelfscan en dat scheelt me zooooveel tijd, dan maar een paar euro extra kwijt. Ik denk dat ik nu rond de 60-65 euro pw kwijt ben, maar dan heb ik wel veel biologisch (sowieso zuivel en vlees) en ik ben met een half uur klaar :).
Afgelopen week wel veel bespaard op bier en wijn en fris voor een feestje, had geloof ik 50€ korting :+ en van de 18 flessen wijn waren er maar 6 op dus ik kan nog even vooruit :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:22

Hoezo een paar euro extra voor het zelfscannen? Dan betaal je toch net zoveel als gewoon aan de kassa, of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:24

Misschien vergeleken met de Lidl? Denk ik? :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:44

Anthea schreef:
Misschien vergeleken met de Lidl? Denk ik? :P

Dat dus :))

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:50

Wij eten er geen sla bij standaard maar het kan wel lekker fris zijn.
We doen er dan wel standaard paprika doorheen wat we met het vlees mee bakken.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:50

Ik ben bij de appie niet duurder uit dan bij de lidl of aldi :n sommige dingen zijn bij de ahbduurder, andere dingen bijbde lidl, het heft elkaar aardig op hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:28

Sting schreef:
Ik vind wel dat er sla hoort bij een broodje shoarma. Maar je kan ook komkommer of tomaat erin doen :). En rijst erbij vind ik dan weer niet zo logisch. Al zal het vast wel smaken hoor!

De laatste weken zijn er niet zoveel leuke aanbiedingen vind ik....

:') Mijn favo kostje is rijst met shaorma :j Vaak met kerrie saus :9