Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suzanne_k schreef:Even een euforisch momentje delen. 6 jaar terug een huis met een prachtige tuin gekocht, qua ontwerp dan. Helaas was er al jaren geen onderhoud gedaan. Maar na 6 jaar snoeien, onkruid plukken, grond verbeteren, zevenblad uitgraven, aangevreten buxussen uitgraven en nieuwe planten planten begint de tuin langzaam helemaal naar ons zin te worden. Hier een klein stukje van de 3000m2 waar ik al tevreden mee ben.
Boven de voor foto, kaal en zevenblad en onder de foto hoe het nu is.
[ [url=m/kwUXnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:Een vraag:
Stel je hebt een gazon van pak 'm beet 100m2 en je hebt geen zin om het te onderhouden (verticuteren, kalken, bemesten, maaien).
Wat zou je er dan maandelijks voor over hebben om het te laten onderhouden door een bedrijf?
Naath86 schreef:Suzanne_k schreef:Even een euforisch momentje delen. 6 jaar terug een huis met een prachtige tuin gekocht, qua ontwerp dan. Helaas was er al jaren geen onderhoud gedaan. Maar na 6 jaar snoeien, onkruid plukken, grond verbeteren, zevenblad uitgraven, aangevreten buxussen uitgraven en nieuwe planten planten begint de tuin langzaam helemaal naar ons zin te worden. Hier een klein stukje van de 3000m2 waar ik al tevreden mee ben.
Boven de voor foto, kaal en zevenblad en onder de foto hoe het nu is.
[ [url=m/kwUXnI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een verschil! Mooi hoor!!
Wat zijn die rood/roze bloemetjes die je daar achteraan hebt staan?
kelliiee1993 schreef:Kan iemand mij vertellen wat dit is en hoe ik hier eventueel iets aan kan doen?
Dit zit in mijn bessen en aardbei planten
[ [url=m/eFoNGS.jpg]Afbeelding[/url] ]