Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:Dat snap ik ook niet helemaal maar ik moest ook betalen voor een deel dat teruggeleverd was, maar ook kon worden weggestreept. Omdat t teruggeleverde niet direct is opgebruikt maar pas op een later moment is weggestreept zeg maar. Stel. Zomer 1000 opgewekt/teruggeleverd en ik verbruik dat pas een deel in de winter. Dan moet ik over die 1000 terugleverkosten betalen, terwijl ze later met het winter verbruik wel zijn weggestreept.
Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. Ik probeer m'n jaarrekening altijd na te rekenen en te begrijpen, maar dat is amper te doen. En heb altijd het gevoel dat ze het zo ingewikkeld maken zodat ze je kunnen naaien zonder dat je het door hebt ofzo....
Elin_ schreef:Tancreda4 schreef:Dat snap ik ook niet helemaal maar ik moest ook betalen voor een deel dat teruggeleverd was, maar ook kon worden weggestreept. Omdat t teruggeleverde niet direct is opgebruikt maar pas op een later moment is weggestreept zeg maar. Stel. Zomer 1000 opgewekt/teruggeleverd en ik verbruik dat pas een deel in de winter. Dan moet ik over die 1000 terugleverkosten betalen, terwijl ze later met het winter verbruik wel zijn weggestreept.
Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. Ik probeer m'n jaarrekening altijd na te rekenen en te begrijpen, maar dat is amper te doen. En heb altijd het gevoel dat ze het zo ingewikkeld maken zodat ze je kunnen naaien zonder dat je het door hebt ofzo....
Maar dan kun je die kosten dus nooit voorkomen, want in de zomer = zon, maar minder verbruik
Wat heeft het het hebben van zonnepanelen dan uberhaupt voor nut..