xSwanHeart schreef:Spannend, Inge! Jullie moeten wel altijd lang wachten hè?
Ja tot nu toe standaard een week tussen kijken en sluiten van het bieden helaas.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:ingedebruijn schreef:Hier zojuist het bod uitgebracht. En nu ruim een week geduld
Vergeet ook niet dat het donderdag Hemelvaart is en op vrijdag veel mensen vrij zijn
Yvankaxx schreef:Pff ik zal voor je duimen Inge!
Wij gaan het weekend een bod uitbrengen en horen het dan maandag of dinsdag. Inschrijving sluit maandag om 12.00u. Er waren 12 bezichtigingen dus is maar net hoeveel er bieden denk ik. Vriend en ik hebben hetzelfde max getal in ons hoofd, dat is fijn. Ik vind het wel spannend omdat het wel een hele hoop geld is, maar we zijn wel echt verliefd
Yvankaxx schreef:Pff ik zal voor je duimen Inge!
Wij gaan het weekend een bod uitbrengen en horen het dan maandag of dinsdag. Inschrijving sluit maandag om 12.00u. Er waren 12 bezichtigingen dus is maar net hoeveel er bieden denk ik. Vriend en ik hebben hetzelfde max getal in ons hoofd, dat is fijn. Ik vind het wel spannend omdat het wel een hele hoop geld is, maar we zijn wel echt verliefd
Alja schreef:Yvankaxx schreef:Pff ik zal voor je duimen Inge!
Wil je alvast een linkje delen?
Yvankaxx schreef:Yvankaxx schreef:Pff ik zal voor je duimen Inge!
Wil je alvast een linkje delen?
Eventueel wel via pbZijn wel alleen foto’s van beneden, niet van boven.
Yvankaxx schreef:Trui, dit was een huis in Dokkum, dus zal niet dezelfde zijn geweest
Wij zijn helaas weer dik overboden, bizar dat dat op huizen van 350+k nog steeds gebeurt... we balen vandaag even en dan zoeken we weer rustig verder![]()
Merk wel dat ik er wat moedeloos van wordt, na elk bod weer teleurgesteld worden.