Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dieseltje09 schreef:Bokkers help!
Waar ik afgelopen jaren nog met dit zat:
2018:
[ [url=m/jHlbAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
2019, graven, graven en nog meer graven...
[ [url=m/mikRwx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g7Tfkq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PfRCXz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IQuMJn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ltz8Yd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Y37iS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet het er nu zo uit:
[ [url=m/njH1Jc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TfHDkf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dan word nu de vraag en nu??
Dit was het idee, strakke lijnen en lekker makkelijk. Maar hoe meer ik kijk hoe meer ik erover denk hoe meer ik zeg nee dat wil ik eigenlijk niet![]()
[ [url=m/vRijNT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GoCkf4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch wat organische vormen dan? Geen strakke betonnen borders? Maar wil wel wat hoogte verschil maken, hoe ga ik dat oplossen. Kortom ik ben er nog niet uit, hebben jullie nog fantastische ideeën?
En hoe ga ik privacy maken zonder gebruik te maken van een schutting?
Qua beplanting wil ik het simpel houden, lavendel, salvia, tijm, alium, rozemarijn, ereprijs, siergras(nog geen idee welke) druif, fruitboom(kers/perzik oid), olijf, mijn mini halix, blauwe bes, jasmijn, lupine, campanula
Allemaal in de blauw/paars tinten hoek.
En 1 grote heftige must, plek voor een zwembadiets met vakantie in eigen tuin zeker dit jaar nog
kaatjemuts schreef:Wat n prachtige tuinen en ideeën komen hier voorbij. Ik ben zelf net verhuist naar een huis met een kleine tuin. Ook zit er een (Zo goed als, onbereikbare) oprit bij.
Aangezien de buurman het meestal als fietsenstalling gebruikt, wil ik het graag afsluiten en bij mijn kleine tuintje betrekken.
Ik wil wel graag de mogelijkheid bewaren om er evt met mijn auto op te parkeren en het moet een hoge afscheiding zijn (schutting oid), vanwege inkijk en regelmatig harde wind..
Hebben jullie ideeën? Er moet dus wel een hoge poort inkomen, waar evt een auto door past.. Oja en t budget is beperkt, aangezien mijn bouwdepot er bijna doorheen is
[ [url=m/m5ocaN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R9bCOe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:[ [url=m/m5ocaN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R9bCOe.jpg]Afbeelding[/url] ]
noviceh schreef:@kaatjemuts: Eventueel openslaande deuren van hout met een kleine poortdeur ernaast? Ik ben geen tekenwonder, hopelijk begrijp je me zo![]()
[ [url=m/MUNN47.jpg]Afbeelding[/url] ]
De openslaande deuren zou je voor de stevigheid nog extra kunnen verankeren.
noviceh schreef:@kaatjemuts: Eventueel openslaande deuren van hout met een kleine poortdeur ernaast? Ik ben geen tekenwonder, hopelijk begrijp je me zo![]()
[ [url=m/MUNN47.jpg]Afbeelding[/url] ]
De openslaande deuren zou je voor de stevigheid nog extra kunnen verankeren.