Netjes Wolken dat de makelaar zijn verontschuldigingen aanbiedt

Ja we gaan wel gewoon verder kijken hoor. Ook inderdaad in verband met de overdrachtsbelasting.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Binnen een uur werd ik teruggebeld met een tegenvoorstel van 15.000 euro minder. En nu hebben wij slechts opgehoogd naar 170.000... Voor mijn gevoel heb ik daar mijn eigen ruiten mee ingeslagen, maar volgens derden komt het wel goed (rechtsstreekse financiering, geen voorwaarden en oplevering per direct) voor een ex-huurwoning welke al 8 maanden leegstaat voor veel partijen toch een interessant aanbod. Ik hoop dus vandaag toch nog één tegenvoorstel te krijgen.... Maar oh wat vind ik dit spannend, ben echt laaiend enthousiast over dit huisje en hoop zo dat het op ons wacht.
Gisteren had ik direct de concentratie van een poffertje op mijn werk, en vandaag is het er niet minder om... Elk moment kan de telefoon gaan, maar ik bereid me wel voor op een enorme teleurstelling. Als we het vandaag niet eens kunnen worden gaan we het risico nemen dat die andere partij volgende week een bod uitbrengt... Met een beetje geluk doen ze dat niet, en komt de verkopende partij weer bij ons terug met toch een tegenvoorstel. Maarja... Is dat het risico wel waard?
Hij kent echter mijn smaak, weet precies wat ik wel en niet mooi vind en vertrouwd me hierin blind
Gisteravond tijdens het avondeten toch nog maar eens gevraagd of hij het echt zeker wist...
Gelukkig weinig twijfel... Maar toch

maar het zou zó sneu zijn als je je op iets verheugt wat uiteindelijk niet blijkt te kunnen...