Muisgrijs van Perfection. Erg blij mee! Wilde in de eerste instantie de korte muur wit houden, blij dat ik het niet heb gedaan. Moet nog iets anders aan die muur hoor..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Ik vind deze kleur grijs heel mooi!
Je hebt ook wit van Flexa die afwasbaar is. Werkt bij ons heel goed in combinatie met een grote hond![]()
Wij willen alles ook in zwart/antractiet/wit gaan doen. De vloer antraciet, de kozijnen antraciet, de muren wit. Zit er zelf aan te denken om nog een kleine muur zilver te doen![]()
MoniqueT schreef:Kenyada schreef:Een gele kleur? Iets richting t oker? Hele toffe tegeltjes en mooie keuken!
Cer schreef:Volgens mij heb ik ook zo'n soort kleur gekozen voor de muren in de toilet, heet iets van frappucino ofzomaar was net iets meer richting het beige dan richting het grijs wat het voor mijn gevoel wat warmer maakte
Okergeel, dat is ook een mooie kleur, zou bij mij wel ergens in de woonkamer passen denk ik ..
vec schreef:Janine1990 schreef:Mijn afwasbare verf blijkt niet zo afwasbaar naast de kookplaat :/
Dat is wel zonde. Ik heb van een duur merk en kan er gewoon met de zachte kant van een schuursponsje over!
vec schreef:Blijven er bij jullie ook allemaal van die kleine klusjes liggen? De plinten moeten al maanden afgelakt. Daar moet ik van het weekend maar eens tijd voor maken. Zoveel werk is het niet.