Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Misschien moet ik dat ook eens doen
Hier in de buurt staat een (goedkoop) huis te koop. Maar letterlijk alles moet opnieuw gedaan worden. Is het huis waar ik het eerder over had waar geen CV in zit. De makelaar weet ook niet zeker of het dat ooit vervangen is geweest, anders komt dat er ook nog bij. Ga het hem eens laten uitzoeken.
Prairy schreef:Zij hebben het als het goed is helemaal opgeknapt toen. Op mijn pc doen de foto's het wel? In ieder geval een paar. Alleen inderdaad helaas niet van de verbouwing...
Je kan van alles zeggen, maar onze huizenjacht is in ieder geval niet standaard en ook niet saai
Vrijdag eerst maar eens kijken, daarna kan ik altijd nog vragen om foto's. Het is nu zo lekker mysterieus hahaha. En ook voor de onderhandelingen weet ik eerlijk gezegd niet of ik wel al 'kennis gemaakt' wil hebben met de verkopers
Shanna schreef:Onze eerste tegenboden waren ook zo’n 2000/ 2500/ 3000 onder de vraagprijs. Bij mijn broer net zo. Bij ons was niet veel ruimte dus we hebben er niet gek veel afgekregen, bij mn broer zijn ze in totaal 7500 gezakt (hun eerste bod was zo’n 15000 onder de vraagprijs) dus ze zijn in het midden geeindigd.
karuna schreef:Hypotheek snel geregeld zit het probleem helaas. Snel beslissen kan ik wel. Portie geld achter de hand ook maar ben helaas door de gekke situatie gebonden aan trage maatschappijen die er tig keer overheen willen kijken of ze wel willen financieren. Vorige keer bijna 4 maanden bezig en toen op laatste moment nee.
karuna schreef:Nee volledig uitgesloten waar moet hij het geld vandaan halen dan? maar stel en dan? Een bak geld waar ik belasting over mag betalen ben ik de helft kwijt. Van de rest een huis kopen en dan kan ik van 347 euro wao per maand gaan overleven. Lijkt me geen goed idee