Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 20:46

We kunnen gelukkig bij de gehele familie langs om te eten.

Magnetronvoer zal het hier niet worden. Waarschijnlijk wel eten wat ik of anderen voor me hebben klaargemaakt en ik warm maak in de magnetron. Maar echte magnetronmaaltijden zijn niks voor ons!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 20:59

En als het mooi weer is, gewoon wat vaker de bbq te voor schijn halen :) kun je ook een hoop mee :)

Rebecca, mooie tafel! Ik wil ook wel zo'n tafel :j

Mochten wij straks ook gaan verhuizen, dan ga ik onze hoogglans zwarte tafel denk ik maar gewoon met Annie Sloan wit/zwart/antraciet schilderen. Dan ben ik in ieder geval van het hoogglans af :') Voor de rest is het namelijk nog een prima tafel en vind ik hem qua model ook nog steeds wel mooi bij de rest van ons interieur passen haha. En ik moet dan toch ook nog 3 bijzet tafeltjes en een buikkastje in de Annie Sloan zetten, dus dan kan ik net zo goed de tafel ook even mee nemen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:02

De bbq zal idd veel gebruikt worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:45

Eleionomae (weet nog steeds niet hoe je dat uitspreekt :') ) klinkt goed alles hetzelfde :j

Ja de eettafel moet , er hangen natuurlijk nog die lampen erboven maar die zijn vervallen zwart :') .

De roomdivider achter de eettafel , naast de bank een dressoir met hamster erboven op. De hamster heeft een zware terrarium bak straks.. . Dan kan ik altijd haar begluren *\o/*

In de logeer en was kamer komen groene rolgordijnen en in de master komen gewoon zwarte , ben er nu al klaar voor. Bed uitgezocht vandaag , was het maar 3 juli

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 23:02

Wij hebben 9 weken zonder keuken gezeten. Ik had voor 4 weken ingecalculeerd. Had de vriezer in de schuur vd buren staan en helemaal volgestopt met maaltijden. Ook de vriezer van mijn moeder zat vol. Verder hebben we wat vaker brood gegeten en idd 2x pw bij mijn moeder. Het ging best goed!

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 09:11

Wij hebben paar jaar terug bij mijn ouders keuken verbouwd. Heeft ook behoorlijk lang geduurd maar hadden ons camping kookstel. Niet een kennis die dat heeft? Of idd 2 elektrische pitjes kan je ook prima op koken. Heb nu al 5 jaar lang 2 elektrische pitjes en combi magnetron en wordt elke dag gezond gegeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 10:03

Ik heb in ieder geval op school 1 elektrisch pitje gevonden. Geef biologie en verzorging en mijn lesassistente zegt net dat we zo'n ding hebben staan.
Ideaal!

Edit, het zijn 2 'pitjes' kan in ieder geval koken!
Afbeelding

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:24

Dat werkt perfect! Daar kook ik nu al 5 jaar op omdat we hier in de studentenflat geen gasaansluiting hebben. En als je dan nog een combi magnetron hebt kan je echt heel veel maken!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:25

Yvonne, ik heb ergens ook nog wel een camping setje op gas, met 2 van die pitten..
Als deze onverhoopt kapot gaat stuur je maar een berichtje kom hem met alle plezier bij je af droppen ;) :)

Ik lees nog steeds mee, maar weinig tijd om te posten :o

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:25

Op 2 pitjes koken is goed te doen. Handig vind ik om er ook een camping oventje naast te hebben. Kun je daar bijvoorbeeld je aardappelen in warm houden als je apart groenten en vlees maakt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:50

A_nouk schreef:
[naam], ik heb ergens ook nog wel een camping setje op gas, met 2 van die pitten..
Als deze onverhoopt kapot gaat stuur je maar een berichtje kom hem met alle plezier bij je af droppen ;) :)

Ik lees nog steeds mee, maar weinig tijd om te posten :o

Oooo dat is echt top!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:45

Ik zit 12 weken zonder keuken omdat we lastige maten hebben kwamen ze het werkblad pas inmeten nadat de keuken was geplaatst. Het is net ingemeten dus nu nog 6 weken te gaan. Wij gebruiken onze oven/magnetron veel en een gourmetplaat waar je naast elkaar vlees, gebakken aardappels en diepvriesgroente op kan doen.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 17:23

http://i61.tinypic.com/2vae4yd.jpg

Een klein inkijkje in hoe mijn plekje tot nu toe geworden is :), er moeten nog wel wat dingen gebeuren (en opgeruimd/aangekleed worden), maar het meeste staat er.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:11

Ik heb ook kleine sneak piek !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Valt wel wat mee te maken

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:21

Ziet er keurig uit rebecca! Een stuk beter dan je huidige woning! Is het nou ook veel groter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:40

Zeker :j , heb nu verdieping erbij

Afbeelding

Links mijn huidige krot , en rechts mijn toekomstige paleis :) . Het is klein vind ik , vooral de keuken

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:44

Keuken overleef je wel. Als je ziet wat ik nu nog heb haha valt dat enorm mee. En zo fijn extra slaapkamers :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:54

ik vind mijn huidige keuken als klein :+ , is even kijken hoe ik overleven ga. Denk de koelkast met magno erop in de boog (tegenover die kast met echte stenen van de buitenmuur ) , dan heb ik een hoekje over voor de voorraadstellingkast . Ik baal ik wil een vaatwasser en dat past gewoon niet -O-

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 07:38

In je eentje is een vaatwasser toch niet nodig? Mooie bezuiniging zelf afwassen.ik heb ook geen vaatwasser mis er niks aan..erg leuk huis, kan je echt wel wat leuks van maken..

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 08:09

robbie88 schreef:
In je eentje is een vaatwasser toch niet nodig? Mooie bezuiniging zelf afwassen.ik heb ook geen vaatwasser mis er niks aan..erg leuk huis, kan je echt wel wat leuks van maken..

Nou al ben ik alleen, het eerste wat ik straks koop is een afwasmachine. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 08:11

kohtje schreef:
robbie88 schreef:

Nou al ben ik alleen, het eerste wat ik straks koop is een afwasmachine. :D

Dat dus! , ik heb echt schurfthekel aan afwas. Staat er gerust een tijd

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 08:27

Mijn vriend wast nu altijd af, maar ik ben blij dat wij straks ook een vaatwasser hebben :)) maar idd met 1 of 2 personen is t eigenlijk niet nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 08:30

Bolderkar dan, ouders wonen 500 meter verderop dan breng ik het daar heen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 10:14

Je kan toch ook kiezen voor een smalle, kleinere vaatwasser?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 10:17

Wij hebben zon kleineren vaatwasser van de ikea, dat ding is echt ideaal als je alleen bent !
Hier thuis zijn we met zijn 2e als we hem netjes iedere dag even aan zetten is er niets aan de hand :)
Nadeel alleen is dat kleinere vaatwassers jammer genoeg wel duurder zijn.

Die lampen die bij je nieuwe huisje hangen Rebecca hebben wij hier ook hangen alleen de variant groter boven de eettafel.

Hier begin het eindelijk een beetje op te schieten, nog een bureau kopen, de muur in de keuken verven en alles is klaar qua verbouwen. Als we weer wat gespaard hebben gaat ik de muren aankleden met was canvassen.

Moet echt nog een keer foto's maken maar daar kom ik niet aan toe. Iedere keer als ik tijd heb is het donker..
En nu moet ik naar de puppy cursus :+