Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WiskyBokjes schreef:Sinds kort woon ik samen en er moeten ook boodschappen gedaan worden.
Helaas vind ok 336 pagina's terug lezen iets te veel werk dus nu is mijn vraag: kan ik ergens een 'samenvatting' van tips vinden of een handige website etc?

25 euro per week is netjes!
In het weekend ben ik samen met mijn vriend of ben ik bij zijn ouders thuis. Dat laatste scheelt ook in de kosten. DebGizmo schreef:Idd, en verder kijken dan alleen de À merken. Vaak is het B merk of het huismerk net zo goed, maar stukken goedkoper.
Sonja_vR schreef:DebGizmo schreef:Idd, en verder kijken dan alleen de À merken. Vaak is het B merk of het huismerk net zo goed, maar stukken goedkoper.
Maar dat hoeft dus niet zo te zijn.
Kijk vooral naar liter en kilo prijzen van producten.
A merk mayo is bijvoorbeeld goedkoper dan ah eigen merk mayo (om een voorbeeld te geven)
Ineke2 schreef:De AH is niet zo duur als sommigen hier doen overkomen hoor. Je moet gewoon opletten met wat je waar koopt.
Wij gaan altijd met de auto maar wij beschikken een Jumbo, AH, Lidl, Em té, Aldi en Jan Linders. Jumbo is mijn favoriet vanwege de laagste prijsgarantie en ook een fijn huismerk.
.