Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Neonlight schreef:Gelukkig toch nog wat vissen. Ik zou het vreselijk vinden als onze vijvers leeg waren, ben toch wel gehecht aan ze. Ze kennen ons ook echt, als wij langs de vijver lopen zwemmen ze met ons mee. Het zijn de grootste schooiers die er zijn.
Electra63 schreef:Ik heb net een groepje van 8-10 vissen gespot. Wij hebben veel waterlelies en op 1 deel is de vijver 1.25 diep, geloof ik.
Maar altijd als we kijken zien we ze en vandaag helemaal niets.
Aan 1 kant van de tuin worden er ook wat struiken/bomen bruin.
Nu zei de vorige bewoners dat hij nooit water gaf, maar die planten staan vol in de zon. En wij denken een arme bodem.
Het is jammer dat wij geen verstand van tuinieren hebben. Het tuinbedrijf dat wij zouden inhuren voor wat aanpassingen en advies had afgezegd i.v.m. Corona. Maar we gaan morgen maar eens bellen om te vragen of ze willen komen en anders maar op zoek naar een ander tuinbedrijf. De tuin is groot, dus geen problemen met.de 1,5 m-regel.
Ceetje_bokt schreef:Ik heb gisteren mezelf weer nuttig gemaakt in de tuin. Lekker gesnoeid en veel éénjarigen geplant in mijn grote zinken kuipen. Als iemand mij vijf jaar geleden had verteld dat ik zulke kleuren zou planten, had ik m voor gek verklaard. Mijn liefde ligt nog wel bij wit paars roze, maar ik een grote (boeren)tuin mag van mij alles erin.
Lekker hysterisch!
[ [url=m/gfMV05.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook heb ik mijn babytomaatjes en snack komkommers in de volle grond in de kas gezet. Ze groeiden niet meer dus nu hopen dat ze aan slaan.
Ceetje_bokt schreef:Beide, de gaten zaten er al in (tweedehands gekocht) en ik heb ze ook gekocht om planten in te zetten. Met hydrokorrels zonder gaten, kan je ze alleen onder een afdak zetten, want het gaat straks weer regenen en dan verzuipen ze.
Ceetje_bokt schreef:Ik heb gisteren mezelf weer nuttig gemaakt in de tuin. Lekker gesnoeid en veel éénjarigen geplant in mijn grote zinken kuipen. Als iemand mij vijf jaar geleden had verteld dat ik zulke kleuren zou planten, had ik m voor gek verklaard. Mijn liefde ligt nog wel bij wit paars roze, maar ik een grote (boeren)tuin mag van mij alles erin.
Lekker hysterisch!
[ [url=m/gfMV05.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook heb ik mijn babytomaatjes en snack komkommers in de volle grond in de kas gezet. Ze groeiden niet meer dus nu hopen dat ze aan slaan.