Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Die full moon Monstera's zijn zelfs bijna niet levensvatbaar ivm onmogelijkheid tot fotosyntheseen mensen maar dokken..
[ [url=m/jvm7Ir.jpg]Afbeelding[/url] ]
idinn schreef:Als die in een kneusjesbox zat, lijkt mij dat helemaal prima. Daar valt nog wel wat aan te redden. Als het verkocht is als een normaal exemplaar, dan kan dit niet nee..
_Karlijn schreef:idinn schreef:Als die in een kneusjesbox zat, lijkt mij dat helemaal prima. Daar valt nog wel wat aan te redden. Als het verkocht is als een normaal exemplaar, dan kan dit niet nee..
Nee, die zat niet in een kneusjesboxheb er gewoon 24,95 voor betaald...
@ xCoda: Ik was wat onvolledig in mijn bericht, ik bedoelde ook full moon stekjes
xCODA schreef:Zou zeker een melding maken van de rhapidophora, heb je al gecheckt op beestjes? Bij veel webshops krijg je die er gratis bij...![]()
Fullmoon stekken inderdaad niet aan beginnen, maar een full moon plant (waar slecht een of enkele bladeren full moon is en hij dus ook nog ergens groen heeft) kan wel. Al hou je die in de meeste woonkamers ook niet mooi hoor!
culaccino schreef:_Karlijn schreef:Maar vandaag de autogordels bovenop?
Hihi
Eén van mijn eerste planten was een calathea. Bij de mijne gingen de blaadjes wat krullen als hij dorst had. Even aftasten maar vond het dus geen moeilijke plant, ook als noob
xCODA schreef:Hier mijn nieuwe aanwinst: een piper sylvaticum.
[ Afbeelding ]
Iemand die hem ook heeft en tips wil delen?
eekhoornerik schreef:Mag ik dit topic even binnenvallen met een vraag over de Calathea?
Ik vind het een prachtige plant, maar ik lees overal dat het geen makkelijke plant is. Luistert de verzorging heel erg nauw?
* hij komt in een donkere hoek van de woonkamer te staan
* zonder direct zonlicht
* in een pot met onderin en bovenop hydrokorrels
* heb een plantenspuit om hogere luchtvochtigheid te creëren