Een dak vervangen zie je soms ook wel als je weet waar je op moet letten, maar is fijn als het er gewoon bij gezet wordt. Is toch al snel een paar (10) duizenden euro's.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpeechLess schreef:Spannend MadelonSunny! Hopelijk gaat het allemaal goedkomen en krijg je daar snel bericht over.
Mooie foto's hierboven, zijn die met een drone gemaakt?
Wat ikzelf fijn vind om te lezen (al zoeken wij wel andere soort huizen) is van wanneer de badkamer en keuken is, wanneer schilderwerk is gedaan (of het benoemen van hebben van kunststof ramen). Verder misschien de oppervlaktes van de ruimtes, mocht dat op de plattegrond niet goed te zien zijn.
Wij hebben antwoord op ons bodZe hebben een tegenbod van 2000 onder de vraagprijs gedaan. Hij had wel de mededeling dat ze de intentie hadden om eruit te komen. Maar ik vind dat uit het tegenbod nog niet heel erg blijken
Is dat 'de normale gang van zaken' dat een tegenbod zo weinig scheelt met de vraagprijs? Ons bod zat er ongeveer 17 onder en hun tegenbod nu dus 2. Maar we hebben natuurlijk nog wel ruimte om naar elkaar te komen
Jans schreef:Wij hebben ons huis zo'n 20.000 onder vraagprijs gekocht een half jaar geleden.
Wat angst betreft niet gelukkig te worden, wij hebben ook naar huizen in een andere plek gekeken, (woonden in Houten), want dat waren echt prachtige huizen en betaalbaar. Maar ik heb na twee bezichtigingen daar heel stilletjes gezegd tegen mijn man "schat als we hierheen verhuizen, hoe gaaf de huizen ook zijn, denk ik dat ik niet gelukkig zal worden". En hij ging daar serieus op in, we hebben gepraat, en een dag later een bod uitgebracht op een huis waar we daarvoor waren wezen kijken gewoon in Houten. En voor ons was dat echt de beste keuze, voel me ontzettend fijn en op mijn gemak in dit huis en mijn man evenzo.