Tamara schreef:Anouk wat spannend, ik duim! En die tweede bezichtiging, is dat iemand die voor de tweede keer komt en wel weet wat ie kan lenen?
hahahaha... Dat eerste klopt.. Dat tweede blijft de vraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Tamara schreef:Anouk wat spannend, ik duim! En die tweede bezichtiging, is dat iemand die voor de tweede keer komt en wel weet wat ie kan lenen?
hahahaha... Dat eerste klopt.. Dat tweede blijft de vraag
Maar wellicht heeft de makelaar al wat meer info?
Sinds 25 oktober officieel. Was ietwat behelpen toen er nog geschilderd moest worden en de meubels er nog niet waren, maar nu dat langzaam binnendruppelt en ik steeds meer dozen uit kan pakken, wordt het steeds huiselijker. En ben echt verliefd op het huis, vind het zo'n fijn plekje 
Het was echt heerlijk daar in de zomer maar het werd er de laatste periode zo muffig en vochtig.. Kon het wel warm stoken, maar was ook zo weer afgekoeld en ventileren ging soms nauwelijks. Had de schimmel op de ramen in de slaapkamer, want moest ook ergens m'n was drogen (hoewel die dus nauwelijks droog werd) en op schoenen onder uit de kast stond ook de schimmel merkte ik bij het verhuizen 
Staat t huis nog te koop of is het aan een ander verkocht 
Goed met een keuken wat lastig, maar alle bouwmaterialen kun je gewoon retour brengen.
Gelukkig niet elke kamer dat veel onderhoud/klussen vergt.
Neem aan dat dat een foutje is?
. Was iets wat we echt heel gaaf vonden, nieuwbouw en absoluut niet duur geprijsd. Oom van mijn vriend is de architect die het getekend heeft voor de projectontwikkelaar en zei ook dat het absoluut geen verkeerde prijs was.