Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yza1987 schreef:Hoi ik kom me hier even melden omdat ik wat vragen heb. Mijn moeder gaat haar huis te koop zetten en ik help haar daarbij. Nu is het zo dat dit huis wat dingetjes heeft die opgelost moeten worden. Denk aan schuurdeur vervangen, stopcontact wat niet werkt, slechte keuken, boven is de vloerbedekking er uit getrokken want die was af er ligt nog geen nieuwe vloer in. Nu gaat ze met spoed verhuizen en ze heeft dan ook geen tijd meer om deze zaken op te lossen. Huis moet met wat spoed verkocht worden. Wordt er in de huidige markt heel erg naar dit soort dingen gekeken? Of neem je dat soort dingen toch sneller voor lief ofzo? Hoop dat jullie hier met jullie ervaringen wat over kunnen vertellen.
Floran schreef:Tja het zal zeker niet waardevermeerderend werken, en er komen misschien minder mensen op af, maar ik denk dat in de huidige woningmarkt er nog steeds voldoende animo zal zijn. Ik zou gewoon een waardebepaling door een makelaar laten doen, die kan dit het beste inschatten.
Zorg in elk geval dat de woning/tuin/schuur verder gewoon netjes opgeruimd en schoon zijn.
yza1987 schreef:Hoi ik kom me hier even melden omdat ik wat vragen heb. Mijn moeder gaat haar huis te koop zetten en ik help haar daarbij. Nu is het zo dat dit huis wat dingetjes heeft die opgelost moeten worden. Denk aan schuurdeur vervangen, stopcontact wat niet werkt, slechte keuken, boven is de vloerbedekking er uit getrokken want die was af er ligt nog geen nieuwe vloer in. Nu gaat ze met spoed verhuizen en ze heeft dan ook geen tijd meer om deze zaken op te lossen. Huis moet met wat spoed verkocht worden. Wordt er in de huidige markt heel erg naar dit soort dingen gekeken? Of neem je dat soort dingen toch sneller voor lief ofzo? Hoop dat jullie hier met jullie ervaringen wat over kunnen vertellen.
Flicka12 schreef:Joepie, gister het koopcontract getekend en vanmiddag is de taxatie geweest! Waarschijnlijk zelfs taxatie boven de afgesproken prijs, goeie deal dus![]()
Inge, ik denk dat ik weet naar welk huis jullie gaan kijken! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!![]()
yza1987, Succes met de verkoop! Ik zou inderdaad wel eea aanpassen, maar grote dingen zoals een keuken die echt smaak afhankelijk zijn zou ik niet veranderen. Ik zou dan ook liever een keuken naar mijn eigen smaak uitzoeken.
ingedebruijn schreef:Flicka12 schreef:Joepie, gister het koopcontract getekend en vanmiddag is de taxatie geweest! Waarschijnlijk zelfs taxatie boven de afgesproken prijs, goeie deal dus![]()
Inge, ik denk dat ik weet naar welk huis jullie gaan kijken! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!![]()
yza1987, Succes met de verkoop! Ik zou inderdaad wel eea aanpassen, maar grote dingen zoals een keuken die echt smaak afhankelijk zijn zou ik niet veranderen. Ik zou dan ook liever een keuken naar mijn eigen smaak uitzoeken.
Gefeliciteerd!! Dan is jullie zoektocht snel ten einde zeg!
SimoneeM schreef:Bij ons was vandaag de overdracht! Super fijn!
Tot nu toe niet echt gekke dingen naar voren gekomen, maar we hadden ook laten keuren.
Wel hier en daar dingen vanachter kasten vandaan gekomen dat je denkt; niet lekker afgewerkt. Maar das meer voor het zicht en kun je dus makkelijk aanpakken.
Nu dus lekker aan de slag