Heerlijke dag gehad in het dolfinarium, het was wel jas aan jas uit weer helaas maar dat maakt niet uit zonnetje kwam af en toe ff door maar de wind was erg koud en hard dus dat maakte het aardig koud!
Idd. koude,harde wind,hij komt uit het Noord-Westen,vandaar dat die zo fris was.
tine10
Geplaatst: 06-07-16 20:52
Er werd toch geroepen dat de zomer eraan komt??? Als ik op de meerdaagse verwachtingen kijk, is het alleen zaterdag en zondag zonnig en droog en ervoor en erna weer allemaal regen.
dravergekkie
Geplaatst: 06-07-16 21:16
tine10 schreef:
Er werd toch geroepen dat de zomer eraan komt??? Als ik op de meerdaagse verwachtingen kijk, is het alleen zaterdag en zondag zonnig en droog en ervoor en erna weer allemaal regen.
vooral niet naar kijken
Josien_
Geplaatst: 06-07-16 23:16
Haha ja het weer deze zomer: Dagenlang regen - enkele dagen mooi weer - weer dagenlang regen om het verdampte water aan te vullen
Mooi vriendelijk weer vandaag. Hele dag t shirt en de garage overhoop gehaald fijn alles buiten kunnen zetten op de oprit. Gister met strimmer aan de gang gegaan. Morgen hopelijk ook nog droog om het af te maken,
gohya
Geplaatst: 08-07-16 09:19
Britta31 schreef:
O jee,weersvoorspellingen van Goyha.Ik ben toch echt een keer natgeregend met de boodschappen terwijl er zon was beloofd
Dat was om jou te plagen. Hier scheen toen wel de zon,ik herinner het me nog ja,toen jij dat vroeg.
Hier wat regen,dan weer droog,maar helemaal grijs.
tine10
Geplaatst: 08-07-16 11:03
Pff de 3 uurs en 24 uurs verwachting zijn het weer eens absoluut niet met elkaar eens. We hebben vandaag proefgerichte training, uiteraard buiten. Ik hoop dat het allemaal meevalt en niet neervalt.
dravergekkie
Geplaatst: 08-07-16 11:19
Afentoe spettert het een beetje , verder saai grijs.
Nu zeggen ze voor morgen óók kans op een regenbui,dacht dat het Zomers zou worden in het weekend. Alleen de temperatuur is zomers,daar hebben we niks aan.