Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:09

ssssuus schreef:
Werkt goed! Al moest ik vanmorgen wel even met die borstel er doorheen! Maar ben erg tevreden :)

Bedankt, ga ik daar ook eens naar kijken.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:59

Hebben jullie ook van stichting Bucaroo een machtiging van 29,95 eenmalige afschrift?
Krijg nu net een mail, maar dat is de stichting van de gratis producten van de Knorr pastasaus en prince koek enzo
Ik heb nogmaals de actievoorwaarden gelezen maar er staat niks over in.
Heb gelijk een mail gestuurd maar hebben meerdere van jullie hier last van

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:29

Ik kom even invallen, maar ik heb gegoogled op stichting Buckaroo. Dat is een stichting die geld inzamelt voor derden. Dus het kan zijn dat ze ook dingen doen voor de 'probeer gratis', maar voor hetzelfde geld machtigen ze nu voor een heel ander bedrijf. Tenminste, zo lees ik het.

Citaat:
Buckaroo BV is een Payment Service Provider (PSP). Als PSP maakt Buckaroo het webwinkeliers mogelijk om online betaalmethoden in hun webwinkel aan te bieden zodat u als consument op veilige en eenvoudige wijze uw bestelling online kunt afrekenen.

Buckaroo biedt haar klanten (webwinkels) o.a. een breed aanbod van internationale en nationale betaalmethoden, waaronder iDEAL, PayPal, creditcards, overboekingen en machtigingen. Hierdoor kunt u als consument eenvoudig online afrekenen bij al deze webshops. Buckaroo is als betaalprovider enkel verantwoordelijk voor de afhandeling van de online betalingen. Vragen over producten en de levering hiervan kunnen niet door Buckaroo worden beantwoord.

Buckaroo levert haar diensten niet alleen aan webwinkeliers. Buckaroo kan tevens ieder bedrijf van dienst zijn dat facturen verstuurt en stelt deze bedrijven in staat hun facturen voortaan online te versturen, online te innen en administratief te verwerken.

http://www.buckaroo.nl/consument/

Keet

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:34

Die doen ook voor Simyo mijn telefoonrekening innen en nog een aantal zaken. Ook Paypal dingen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:19

Ja oke maar ik heb nergens toestemming gegeven om zomaar geld te machtigen toch?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:32

Staat niet in de omschrijving waarom ze machtigen ?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:38

joyce_eddy schreef:
Hebben jullie ook van stichting Bucaroo een machtiging van 29,95 eenmalige afschrift?
Krijg nu net een mail, maar dat is de stichting van de gratis producten van de Knorr pastasaus en prince koek enzo
Ik heb nogmaals de actievoorwaarden gelezen maar er staat niks over in.
Heb gelijk een mail gestuurd maar hebben meerdere van jullie hier last van

Zoals uitgelegd is Buckaroo niet "de tichting van de gratis producten van de Knorr enznez"
Maar een derde partij.
Waar staat dat die mail die je gekregen hebt bij die afschrijving hoort? Kan het niet iets anders zijn dat er afgeschreven had moeten worden (tijdschriften, lidmaatschap, telefoon,internet,paypal betaling)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:38

Nee er staat alleen het bedrag en dat het van Europees nummer komt. Ik kan hem wel weigeren maar ik heb nu eerst een mail naar het bedrijf gestuurd want telefonisch zijn zie niet te bereiken... Of nouja wel maar je staat in de wacht en ze verwijzen naar de website.

Ja dat heb ik gelezen op de site maar ik heb niks besteld en ook gee machtigingen gegeven zover ik weet daarom ga ik er nu even achteraan waar het bedrag vandaan komt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:39

Citaat:
Buckaroo BV is een Payment Service Provider (PSP). Als PSP maakt Buckaroo het webwinkeliers mogelijk om online betaalmethoden in hun webwinkel aan te bieden zodat u als consument op veilige en eenvoudige wijze uw bestelling online kunt afrekenen.

Buckaroo biedt haar klanten (webwinkels) o.a. een breed aanbod van internationale en nationale betaalmethoden, waaronder iDEAL, PayPal, creditcards, overboekingen en machtigingen. Hierdoor kunt u als consument eenvoudig online afrekenen bij al deze webshops. Buckaroo is als betaalprovider enkel verantwoordelijk voor de afhandeling van de online betalingen. Vragen over producten en de levering hiervan kunnen niet door Buckaroo worden beantwoord.

Buckaroo levert haar diensten niet alleen aan webwinkeliers. Buckaroo kan tevens ieder bedrijf van dienst zijn dat facturen verstuurt en stelt deze bedrijven in staat hun facturen voortaan online te versturen, online te innen en administratief te verwerken.

http://www.buckaroo.nl/consument/

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:43

Oke we gaan weer ontopic haha! Ministerie wordt wel opgelost misschien is het bij wijze van spreke van ziggo of iets

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:56

Ik heb net een SBS 6 pakket besteld. Lijkt me een keer leuk

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:15

Ik ben een deel van m'n boodschappen vergeten in de winkel (en niet afgerekend).. Telt dat ook als bezuinigen? :')

Ik vind die pakketten toch altijd nadelig. Er zit best veel in wat ik normaal ook niet zou kopen..

Kan volgende week het pakket ophalen bij de jumbo. Spaarkaart vol! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:16

Uhm is dat niet diefstal of langdurig lenen Sani :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:32

Rebecca schreef:

Ze heeft het niet meegenomen en ook niet betaalt, dus ik weet niet wat jij als diefstal ziet :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:34

Destination schreef:
[naam] schreef:

Ze heeft het niet meegenomen en ook niet betaalt, dus ik weet niet wat jij als diefstal ziet :))

Oow nu snap ik het _/-\o_ , viel gewoon perongeluk in de tas!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:37

Ze heeft ze dus in de winkel achtergelaten (maar wel zonder te betalen).

Destination

Huh? De producten liggen nog in de winkel en helemaal niet bij haar thuis? :')
Ze had boodschappen op haar lijstje staan, maar die is ze vergeten te kopen

Avelienvd

Neuj eerder naast dr tas denk ik gezien het nog in de winkel ligt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 23:16

Nee dat valt niet onder besparen, nu moet je nog weer een keer extra naar de winkel en dat kost op zijn minst energie én een groot risico dat je dan weer extra dingen meeneemt :))

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 06:52

Wauw. Het ligt nog in de aanbiedingsmandjes bij de kassa, waar ik het neergelegd had om zwaardere dingen eerst op de band te leggen.. :')
Ik heb niks gestolen, wees maar niet bang.

Weet overigens ook hoe het komt. Er stond een ongeduldig vrouwtje achter mij te duwen met haar kar en gaf mij nauwelijks ruimte.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 09:09

Oh bah dat zijn van die nare mensen als ze zo opdringerig achter je staan, bah

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 09:38

Had ik laastst ook bleef contenu vragen of ie voor mocht heb het toen maar gedaan was ik daar ook vanaf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:22

Ben ik dan een trut als ik dan er wat van zeg en eventueel steeds meer stapjes naar achteren maak? , of helpt dat niet bij opdringerige oudjes?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 12:29

Je omdraaien en zeggen "mevrouw, hij past er niet IN hoor" :') En dan altijd een reactie krijgen alsof ze het niet doorhadden. Hier in het dorp hebben die gekapte bejaarde vrouwen er ook regelmatig een handje van :D

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 15:08

Afgelopen week op wekelijkse boodschappen bespaard maar mijn man had nieuwe werkschoenen nodig dus toch nog duur uit. Duwende mensen heb ik een hekel aan. Meestal stop ik dan met dingen op de band te leggen of ik duw mijn kar weer naar achter. Ik sta meestal voor de kar om uit te laden