Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Brrrr dat is niet fijn inderdaad. Ik denk toch dat als je eentje zoekt die een beetje bij je nieuwe keuken past het uiteindelijk minder opvalt hoor. Ik zou me sneller aan zo’n lelijke witte blijven storen dan een mooiere die bij de keuken past en dan misschien ietsje meer ‘opvalt’ door zijn kleur. Dat opvallen wordt meteen minder als hij wel in het geheel past.
Mijn moeder heeft de badkamer nu net verbouwd in het nieuwe huis, en heeft van die veiligheidssteunen en een douche zitje enzo nodig. Nu heeft ze witte tegels, en chromen steunen, zwart zitje, en verder ook alles zwart en chroom. Ziet er zó veel beter uit dan die spuuglelijke plastic grepen allemaal :ik echt een aanrader voor iedereen om toch even goed te googelen een online te shoppen als je iets nodig hebt waar je in eerste instantie van denkt ‘no way!’
KletsKoekje schreef:Je hebt ook gewoon platte, witte plastic afdekplaatjes voor als dat gat verder helemaal niet meer gebruikt wordt. Hebben wij ook gehad. Valt bijna niet op hoor, en vind ik persoonlijk mooier/minder opvallend dan zon ventilatierooster.
Sonja_vR schreef:Had dat gat nog ander nut dan afvoer voor de afzuigkap dan?
Als dat ding puur daar voor is
Dan is afsluiten echt geen probleem
Als het meer functies heeft is het misschien niet handig om af te sluiten
Maar anders...
MamaMiesje schreef:Janine1990 schreef:Wooow MamaMiesje... Wat was dat?!?!
Daar stond het bad
Een van de vorige bewoners heeft destijds de groene vloertegels over de originele vloer gelegd. Ik gok zo dat er toen nog geen bad was
Fijne verrassing voor ons dus; nu moeten we er twee lagen vloertegels uit bikken..
Janine1990 schreef:MamaMiesje schreef:Ja...en moet je eens inzoomen op het fraaie leidingwerk
[ [url=m/2wQcTJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die afvoer ook echt mega logisch
Je komt wat tegen