Mijn kerstster heeft het naar z'n zin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Hoihoi, ik lees nog wel mee maar reageer niet meer zo vaak.
Ik had even een vraag over rouwvliegjes. Wanneer ik een stekje in nieuwe potgrond stop komen er altijd rouwvliegjes in die grond te zitten.. bij planten die van de winkel komen zitten geen vliegjes.
Zou het dan aan mijn potgrond liggen (dat ik een andere soort moet kopen) of moet ik gewoon aaltjes o.i.d. gebruiken om de vliegjes te bestrijden?
Ik heb normale potgrond van de Lidl.
Macs schreef:IsaCalixa schreef:Hoihoi, ik lees nog wel mee maar reageer niet meer zo vaak.
Ik had even een vraag over rouwvliegjes. Wanneer ik een stekje in nieuwe potgrond stop komen er altijd rouwvliegjes in die grond te zitten.. bij planten die van de winkel komen zitten geen vliegjes.
Zou het dan aan mijn potgrond liggen (dat ik een andere soort moet kopen) of moet ik gewoon aaltjes o.i.d. gebruiken om de vliegjes te bestrijden?
Ik heb normale potgrond van de Lidl.
Ja, dan zit het in je potgrond helaas. Dat is echt ruk, ik was net van de vliegjes af, na het verpotten zaten ze er weerpak grond van de Intratuin..
Puera schreef:IsaCalixa schreef:Haha, lekker geroosterde stekjes![]()
Heb ook wel eens gelezen over potgrond in de magnetron. Zelf nog niet uitgeprobeerd.
Ik heb van die stekers met plak erop besteld, die schijnen heel goed te werken.