jysk valt mee , mijn bed heeft het 2 jaar uitgehouden.Woel de hele nacht met 100 kilo erdoor dus een flinke belasting
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vonneke schreef:Jysk....wat een troep... tuinset na half seizoen weg. Andere dingen snel versleten.
Thesserd schreef:@Sunrise_ wauw goed bezig! Laminaat ziet er ook goed uit zeg. Waar heb je dat gekocht? En is is dat zelf leggen een beetje te doen? Ik zie daar op een 1 of andere manier een beetje tegen op omdat ik bang ben dat ik het verkloot als ik randjes er uit moet zagen enzo...
_Hedwig_ schreef:SAKKIA schreef:Ik ben eigenlijk opzoek naar cafestoeltjes.... Die zijn natuurlijk populair, maar vind dat voor de zomer wel erg leuk voor bij de keukentafel. Mooi wit verven met leuke kussentjes
Nieuw zijn ze bij de Dille & Kamille te koop, die zijn al blank, dus likje verf erover en je bent klaar.
Skessa_ schreef:Wettelijk gezien is 2 jaar volgens mij sowieso verplicht. Dus dat kan niet eens![]()
Volgens mij zit kwantum ook bij CBW, dan zijn ze ook sowieso verplicht 2 jaar te geven