Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:26

Robbie , wat tof :j

jysk valt mee , mijn bed heeft het 2 jaar uitgehouden.Woel de hele nacht met 100 kilo erdoor dus een flinke belasting

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:28

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:38

Toen had ik nog geen kids. Ik ken niemand die echt tevreden is. Het slijt allemaal zo hard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:38

Wij zijn voor deze verbouwing naar Pronto gegaan.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 23:46

Vonneke ik ga bank denk ik ook bij pronto halen , even naar de woonboulevard in Wolvega is eigenlijk geen straf :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 07:04

Jullie zijn te spreken over pronto?
Wij hebben nu en bank van Montel, maar willen op termijn dan toch ook een grotere hoek bank ipv de gewone 2.5 zitter die we nu hebben. Nu heb ik van huis uit altijd alleen maar op Montel/Montis/Leolux gezeten, maar dan heb je het ook direct over prijzen bij grotere banken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 07:07

Dat weet ik nog niet hihi. Hebben ervoor gekozen om hr schuim in de zittingen te laten doen voor een langere levensduur en meer zitcomfort.
Het is de volgende bank geworden.
In dezelfde kleurstelling.

Afbeelding

Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 07:37

Thesserd: gaaf idee met die lampen!! Ik heb zoiets op http://www.made.com gezien. Prijs viel me daar heel erg mee!

Zijn jullie allemaal actief op pinterest? Misschien is het een leuk idee om elkaar daar te volgen? Als je Renske Poeliejoe zorkt bij pinners zul je mij wel vinden :)

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 07:39

Thesserd schreef:
@Sunrise_ wauw goed bezig! Laminaat ziet er ook goed uit zeg. Waar heb je dat gekocht? En is is dat zelf leggen een beetje te doen? Ik zie daar op een 1 of andere manier een beetje tegen op omdat ik bang ben dat ik het verkloot als ik randjes er uit moet zagen enzo... :')

Dankjewel! Ik heb dit laminaat een paar weken terug met een leuke aanbieding gekocht: https://www.karwei.nl/assortiment/cando ... b021504843

Ik vind het heel fijn, grote brede planken en niet glad, het voelt bijna als een houten vloer en er zitten mooie nerven in. Of het makkelijk te leggen is durf ik niet te zeggen, ik heb een ontzettend handige vader :') .

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 08:04

Thesserd dat was iig 4 jaar geleden zo dus vroeg me af of het nog steeds is!

Gaaf idee voor de lampen!

Onze bank komt van Goossens :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:21

Vonneke, wat een óntzettend gave bank!! (dacht even dat de foto van jullie huis was, zat al te kwijlen.... :+ :D )

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:25

Wauw vonneke wat een prachtige bank!

Jysk heb ik ook geen goede ervaring mee. Ziet er ten eerste op de plaatjes 10x beter uit dan als je het in het echt ziet. En ook valt de kwaliteit erg tegen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:28

Jysk koop ik ook geen meubels, vind het er altijd een beetje goedkoop uitzien.

Maar wij hebben daar wel de roljaloezieƫn weg voor een prikje en die zijn echt gewoon mooi en houden zich heel erg goed :j

Ja paneeldeurtjes vind ik wel echt mooi en er gaan bijna elke dag wel even een doekje over de buitenkant van de kastjes als ik aan het koken ben :j
Nou ja ik heb ook wel even om over te denken want het is nog niet zo ver.

Ik ben eigenlijk opzoek naar cafestoeltjes.... Die zijn natuurlijk populair, maar vind dat voor de zomer wel erg leuk voor bij de keukentafel. Mooi wit verven met leuke kussentjes :j

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:37

SAKKIA schreef:
Ik ben eigenlijk opzoek naar cafestoeltjes.... Die zijn natuurlijk populair, maar vind dat voor de zomer wel erg leuk voor bij de keukentafel. Mooi wit verven met leuke kussentjes :j

Nieuw zijn ze bij de Dille & Kamille te koop, die zijn al blank, dus likje verf erover en je bent klaar.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:44

Wij hebben in onze vorige keuken ook paneeldeurtjes gehad (en ik ben niet van de iedere dag een doek er overheen :o ), maar geen probleem met vuil!
Persoonlijk krijg ik van de cafestoeltjes, als je er veel en lang op zit, een houten kont.... :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:54

Als je de winkel van Jysk inloopt denk je alleen al.. wat een takke bende hier :=

TV meubel komt van de kwantum, is een heel stevig ding. Was uitlopend model, dus gescoord voor 60 euro :o <3
Bank heb ik bij Leen Bakker gekocht.
Tafeltje kwam terug van een klant van mn werk en heb ik geverfd :D
Bartafel + krukken heeft de vorige bewoner laten staan, net als een mega kleding kast.

En mn bureau en kastjes in de slaapkamer komen van IKEA.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:59

_Hedwig_ schreef:
SAKKIA schreef:

Nieuw zijn ze bij de Dille & Kamille te koop, die zijn al blank, dus likje verf erover en je bent klaar.

Ja maar die vind ik dus echt veel te duur :o

Nou vind het altijd wel meevallen, komt wel een leuk kussentje op hoor :j

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:07

Hmm, nouja maar eens gaan kijken bij de Jysk dan binnenkort. Dan kom ik er vast achter :')

En bijv. meubels van Kwantum, dat is beter kwalitatief gezien? Ik zie bijv. een leuke tafel, maar garantie is maar 1 jaar. Of is dat normaal? :')

Die cafestoeltjes zijn leuk maar lijken mij ook niet fijn zitten :P Icm kussentjes valt het misschien wel mee idd.

@vonneke mooie bank zeg!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:08

Wettelijk gezien is 2 jaar volgens mij sowieso verplicht. Dus dat kan niet eens :')

Volgens mij zit kwantum ook bij CBW, dan zijn ze ook sowieso verplicht 2 jaar te geven

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:36

We hebben een bank gekocht bij pronto / profijtmeubel in Amsterdam. Wij hebben ook gekozgen voor hr-schuim. Tevens het spul erbij gekregen om de bank in te spuiten! Er waren mensen in de winkel die dat al hadden en die waren er erg tevreden over. Het zorgt ervoor dat de vloeistof / vuil op je bank blijft ipv dat het er in gaat trekken. Waardoor je alle tijd hebt om een keukenrol te pakken en te deppen. Heel handig met een kat die nogal last heeft van haarballen :r

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:41

Afbeelding

Dat is mijn tv meubel. Hij is voor het mooie eigenlijk net iets te groot, maar voor 60 euro heb ik verder weinig te klagen :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:45

Dat spul voor op de bank kun je overal krijgen :j dat kreeg ik bij mn Montel bank er ook bij :)

Mijn eettafel en stoelen zijn van Leen Bakker. Ik heb nog elke dag spijt van de tafel ( maar dat is puur omdat je alles ziet op hoogglans zwart haha) maar ik vind de kwaliteit super verder, zeker ook voor wat ik er toen voor betaald heb :)

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:46

Skessa_ schreef:
Wettelijk gezien is 2 jaar volgens mij sowieso verplicht. Dus dat kan niet eens :')

Volgens mij zit kwantum ook bij CBW, dan zijn ze ook sowieso verplicht 2 jaar te geven

Oh, bijzonder :') http://www.kwantum.nl/meubelen/tafels/m ... cm-1342010 check dat :P

@Esther als je dat schuim wil, maakt dat de bank veel duurder?

@Skessa, leuk TV meubel! :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 10:49

Afbeelding
Dit is ons meubel van Jysk. Hebben m nu al 2 jaar en hij ziet er nog steeds prima uit :)