Fitzroy schreef:Dat is hier ook wel eens gebeurd. En pas zag ik dezelfde naam van het briefje terug in de buurt app dus het is ze ook nog gelukt
Wordt best veel gedaan en ook best veel mensen die zo aan hun huis komen, dus het zal wel werken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoGo schreef:Hier is het in de wijk heel normaal een briefje in de bus te krijgen.
Bekende van mij hebben ze bewaard (zitten op 9 briefjes vanaf november 20) omdat ze willen verhuizen als ze ingeloot worden voor nieuwbouw.
en nee ze hebben geen bijzonder huis gewoon een simpel rijtjeshuis in een gewilde buurt![]()
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de hypotheek rond was?
Die van mij is al langs 2 controles geweest en nu moet ik wachten op het definitieve akkoord.
De voorwaarde loopt tot 29 april dus krijg het stiekem wel een beetje benauwd
Flicka12 schreef:Hopelijk gaat het bij ons ook zo snel!
We gaan morgen het koopcontract tekenen en vrijdag is dan eindelijk de taxatie. We moesten een nieuwe taxateur zoeken, de vorige heeft ons tot drie keer toe laten zitten![]()
Vanaf volgende week hebben we dan 6 weken om de financiering te regelen. We hebben totaal geen complexe situatie dus zou moeten lukken zou ik denkenvind het wel spannend en veel geregel maar wel heel leuk!