Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myfairytale schreef:Momenteel vind ik FUN-da even niet meer zo fun...
We hadden een droomhuis op het oog. Gesprek met hypotheekadviseur gepland en prijs/hypotheek is geen enkel probleem. Zit op minder dan 75% van wat we kunnen lenen en dat zal nog zakken, doordat we een flinke zak eigen geld mee zullen nemen.
Bellen we voor een bezichtiging; zijn ze al in onderhandeling... En dat terwijl het heel lang te koop heeft gestaan.Aaaargh
mvdende schreef:Myfairytale schreef:Momenteel vind ik FUN-da even niet meer zo fun...
We hadden een droomhuis op het oog. Gesprek met hypotheekadviseur gepland en prijs/hypotheek is geen enkel probleem. Zit op minder dan 75% van wat we kunnen lenen en dat zal nog zakken, doordat we een flinke zak eigen geld mee zullen nemen.
Bellen we voor een bezichtiging; zijn ze al in onderhandeling... En dat terwijl het heel lang te koop heeft gestaan.Aaaargh
Balen!
Maar daarom eerst bellen en daarna pas financieel regelen. Dan ben je namelijk in zicht bij de makelaar. Nu wist de makelaar natuurlijk niet dat jullie ook interesse hadden/ hebben. En een bezichtiging is vrijblijvend.
Soms wordt Funda pas erg laat aangepast.
Wij hebben zaterdag al een bod gedaan op het huisje in Ossendrecht, ongeveer 30minuten later akkoord van de makelaar dat het bod geaccepteerd was. Pas sinds gisteren staat er nu onder bod bij ons huis terwijl alles geregeld is en we over 3 weken de sleutel krijgen.
Myfairytale schreef:Ik begrijp wel dat borden soms wat langer blijven staan. Dat kost meer tijd, want je moet erheen.
Maar op Funda begrijp ik dat dus niet, dat zou veel makkelijker zijn als dat sneller aangepast werd naar de actuele status. Als een huis weer vrij komt, dan wordt dat ook weer gezien of je krijgt een notificatie. Ook die wijzigingen horen nu eenmaal bij het werk en in deze tijd is het vrij normaal dat wijzigingen op internet/in systemen snel aangepast kunnen worden.
Maar goed ik kruip weer onder de meeleessteen.