Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:En als de keuken dan €7500 zou worden, is mijn gevoel dat ik nog steeds te veel betaal. Er zullen best mensen zijn dit dit een leuk spel vinden, maar ik houd er niet van.
MamaMiesje schreef:Ceetje_bokt schreef:En als de keuken dan €7500 zou worden, is mijn gevoel dat ik nog steeds te veel betaal. Er zullen best mensen zijn dit dit een leuk spel vinden, maar ik houd er niet van.
Ik ben normaal ook niet van het afdingen en zeuren om korting in de supermarkt omdat er een deuk in een blikje knakworsten zit of zo.
Maar laten we wel wezen: ik kom bij hun in de winkel om een (voor mij) smak geld uit te geven. Ik trek dat niet zomaar uit mn broekzak namelijk.
Dat had ik ook meteen gezegd: "Ik zoek een keuken, mijn budget is X, wat kun je voor mij betekenen?"
Als zo'n verkoper dan ook begint met: "Goh, is de baas niet mee?" (ik was alleen)
dan kan hij hem ook meteen krijgen: "IK zit hier toch?" zeg ik dan rustig
suze_ schreef:Ow ik ben blij. Heb een hovenier gevonden die onze trampoline gaat ingraven bij het nieuwe huis. Ik heb in deze tuin zelf dat gat ervoor gegraven en echt het idee dat nog eens te moeten doen liet me huilen. Ik was het dubbele bedrag nog wel bereid te betalen![]()
Janine1990 schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie tuinen...
Het tuin topic op Bokt gaat meer over planten dan over sfeer/inrichting
Rebecca schreef:Janine1990 schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie tuinen...
Het tuin topic op Bokt gaat meer over planten dan over sfeer/inrichting
[HTT] Tuintips; hoe ziet jouw (toekomstige) tuin eruit? - Deel 2
^_^
Dana01 schreef:Ik heb inmiddels 1 keer een fundering en 3 x een vijver uitgegraven , ik doe het ook niet meer![]()
De huidige tuin is overgenomen door 2 Vlaamse reuzen, de vijver is geen eer meer aan te behalen en gras is ver te zoeken![]()
Heb al met een bevriende loonwerker afgesproken dat wanneer de bunnies er niet meer zijn hij alles in 1 keer recht mag trekken, ik steek geen schep meer in die verrekte kleigrond![]()
Voor glazen deuren, wij hebben hier wat sloopbedrijven in de omgeving die zulke dingen vaak verkopen, is dat misschien een idee?
Dat plankje met die kruiden is leuk gevonden zeg!
Hier van de week de puntjes op de I gezet in de keuken ..... eindelijk!
Mijn vorige keuken kwam van icook, super voordelig en geweldige service, geen prutsmuts met korting maar gewoon normale prijzen em levertijden.
Nu nog wat wanden in de woonkamer sausen maar dat moet even wachten, als alles meezit word ik in maart eindelijk aan mijn knie geopereerd