Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpeechLess schreef:Hoe hebben jullie dit omschreven; gewoon met een max. bedrag of iets anders? Ik zie namelijk verschillende dingen online voorbij komen.
Bella123 schreef:Hallo allemaal, ik kom even binnenvallen en heb alleen de laatste pagina en de openingspost doorgelezen dus excuus als ik me ergens mee bemoei waarmee ik me niet hoor te bemoeien. Maar even inhakend op bovenstaande discussie: volgens mij mag een verkoper, zolang die in onderhandeling is met een koper, niet in onderhandeling met een ander (de bezichtiging van Phylos terwijl er al een bod is gedaan mag volgens mij ook niet!!). Of misschien is het geen kwestie van mogen, maar van een soort etiquette... Ik weet wel dat wij nu in onderhandeling zijn met een mogelijke koper (zij hebben een bod gedaan, wij gaan daarop reageren) en dat onze makelaar, zolang we nog in onderhandeling zijn, geen andere bezichtigingen of biedingen zal accepteren. Dus als je overeenkomst hebt over een bod onder voorwaarde van een keuring mag de verkoper ondertussen niet aan een ander verkopen hoor volgens mij. Hier in regio Brielle/Hellevoetsluis wordt dat in ieder geval niet gedaan.
Edit; even op gegoogled: mag inderdaad niet: https://www.zelfverkopen.nl/onderhandel ... n-mag-dat/