[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:35

Nou heb ik t geluk dat mijn schoonvader een eigen klusbedrijf heeft en mijn vriend heb af en toe helpt.. dus die zijn wel handig :+
Ik zal eens kijken naar de tips! :)

Wij willen inderdaar ook géén wit of creme. Liever grijs of zwart of donkerbruin.

Ik wil me vooral een beetje oriënteren voordat we naar de onderaannemer gaan voor een keuken. Nou was ik toch al niet van plan dat die middag te beslissen, maar altijd handig om daar al met een idee binnen te komen.
Aan de andere kant heb ik al wel een ontzettend mooi keukentje gezien bij ikea.... dusja.. :+ first world problems :+

manonutjuh

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:37

Hmmm wij zitten hier ook vlak bij tieleman!
Misschien toch maar eens kijken dan!
Een middagje buurten en daar een broodje eten is ook zeker geen straf!

Ook een groot voordeel van de ikea, ben je het over 5 jaar zat kun je het redelijk eenvoudig aanpassen!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:38

Blinnii schreef:
Aan de Hallekenstraat bedoel je? Die staan voor 270.000 von te koop en dat is boven ons (gewenst) budget. :(

We willen ook liever een rijtjeshuis, maar er staat niet veel te koop in ons budget dus.. Wassenaar is duur..

Die bedoelde ik ja!
Wij zijn toen nog bezig geweest met het middelste huis van dat rijtje (type b)
Maar ze staan al lang tekoop. Gewoon proberen wat van de prijs te halen!

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 19:44

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 21:16

Ikea keukens zijn een kwestie van goed meten en check, check dubbelcheck of je alle onderdelen op je lijst hebt staan ... het in elkaar zetten is op zich vrij simpel zolang je met een waterpas overweg kunt , zelf een kastje er tussenuit plukken en vervangen is ook zo gebeurt.

Hazna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:57

Bedankt manonutjuh, hoop zelf ook dat het huis snel verkocht wordt. Is wel verschrikkelijk jammer, want het was toch een droomhuis met de paarden aan huis :( . Maar nu wil ik gewoon verder met mijn leven, dus ja helaas, dan moet de hele boel weg, ook een aantal paarden |( .

EkmiC, dat is een leuk huis, had niet verwacht dat het van binnen nog zo ruim was. Ik hoop dat je het snel kunt verkopen.

Binnii, success met je zoektocht. Leuk en spannend om een nieuw huis te kopen.

Hazna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:01

Haha, ik krijg net de statistieken van de makelaar op funda. Ik denk, jee, wat een hoop mensen hebben er vrijdag ineens gekeken. Zijn natuurlijk bokkers uit dit topic *\o/*

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:24

De eerste weken zijn je zoekresultaten sowieso heel hoog, de eerste dag ook omdat je makelaar als het goed is ook een bericht naar makelaars uit de regio eruit doet dat dit huis te verkoop in gaat :)

Wij houden het ook nog dagelijks bij maar worden er een beetje verdrietig van haha :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:27

Hier is het na 5 jaar dagelijks tussen de 0 en 20 kijkers....de dagen met 0 zakt de moed je in de schoenen, maar net als nu zijn er ineens weer 17...dus wie weet iemand met intertesse :P

Dagen met 0 kijkers komen erg weinig voor gelukkig dus het wordt nog wel bekeken.
Er zal toch wel een keer iemand beseffen dat het huis echt een prima koop is....

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:28

@Ekmic, leuk huis. Echt ruim van binnen en netjes onderhouden zo te zien. Dat scheelt enorm in deze tijd.
@Hazna, dat is een goed teken.

Ik heb mijn keuken gekocht bij Brugman, die bevalt goed. De nieuwe IKEA was net niet uit, dus die kon ik toen niet bestellen, anders had ik ook bij Ikea gekeken.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:30

pmarena schreef:
Hier is het na 5 jaar dagelijks tussen de 0 en 20 kijkers....de dagen met 0 zakt de moed je in de schoenen, maar net als nu zijn er ineens weer 17...dus wie weet iemand met intertesse :P

Dagen met 0 kijkers komen erg weinig voor gelukkig dus het wordt nog wel bekeken.
Er zal toch wel een keer iemand beseffen dat het huis echt een prima koop is....

:(:)
Bij mij was het op een gegeven moment ook tussen de 10 en 2 kijkers, maar eentje van die twee is wel mijn koper geworden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:34

Zo is het, al heb je er maar 1 die kijkt, als dat wel iemand is die er echt zijn thuis in ziet en het op waarde weet te schatten....dan kan het ineens bekeken zijn :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:47

Hier zitten we gemiddeld ook rond de 20 vieuws per dag, raar maar waar hebben wij op maandag altijd explosief mee kijkers op Funda !

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:48

Pmarena linkje? :D vijf jaar is toch best lang of niet?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:33

Woow, ik kom net even een huisje op funda tegen waarvan ik echt denk; "Whoow, dit past best wel in ons wensenlijstje" maar ik vraag me toch even het e.e.a. af, iemand die mee zou willen / kunnen kijken? :o

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:40

Ja hoor :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:42

Wij wonen sinds vorige week in ons huis en ik ben er zo mega trots op na 2 maanden klussen!

Lees hier nog steeds iedere dag mee. Hoop dat iedereen gauw zijn of haar huisje vindt of verkoopt!

Ik wil wel een meekijken hoor Marinke!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:56

Jullie hebben PB! :)

Ohh zo lekker lijkt mij dat Loes! Wanneer je echt kunt gaan genieten na al het harde werken! :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:59

Je mag mij altijd Pben hoor :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:08

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:15

Marinke, ik heb je een PB teruggestuurd :)

Wauw Loes, mooi geworden zeg!! En, hoe gaat het met werk? Inmiddels een goede baan gevonden in de communicatie?

Ik wil óók een mooi huis! Liefst buitenaf gelegen, mja dat gaat het bij ons toch nooit worden..

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:36

Zeg nooit nooit! :)
Wie weet wat er nog op je pad komt!

Wauw echt leuk geworden Loes!! Ziet er heel mooi uit!! :j +:)+

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:38

Hihi ik houd hoop, maar vriendlief wil Wassenaar eigenlijk niet uit en dan zijn de huizen die buitenaf liggen véél te duur.. Daarbij wil hij graag vrijwilliger blijven bij de brandweer hier, dus dan zit je ook nog met aanrijdtijden vanaf de brandweerkazerne..

Morgen gaan we in elk geval bij deze maisonnette kijken:
http://www.funda.nl/koop/wassenaar/appa ... elbaan-20/

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:44

Blinnii schreef:
Hihi ik houd hoop, maar vriendlief wil Wassenaar eigenlijk niet uit en dan zijn de huizen die buitenaf liggen véél te duur.. Daarbij wil hij graag vrijwilliger blijven bij de brandweer hier, dus dan zit je ook nog met aanrijdtijden vanaf de brandweerkazerne..

Morgen gaan we in elk geval bij deze maisonnette kijken:
http://www.funda.nl/koop/wassenaar/appa ... elbaan-20/

Als het wat is, check dan hoe de splitsingsakte is, en hoe het met de VVE staat, voordat je gaat onderhandelen.
Je wilt geen gedoe met je buren over onderhoud, huishoudelijk reglement en dat soort dingen.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:48

Ik kom hier ook weer even om het hoekje kijken. Alles is bij ons rond qua hypotheekofferte tekenen etc.
Ik heb alleen even een vraag, want ik kreeg net een mailtje van de notaris met dit erin:

Inzake de aankoop van ******** deel ik u mee, dat de door u verschuldigde bankgarantie/waarborgsom nog niet door mij is ontvangen.

Graag verneem ik per omgaande van u op welke wijze dit zal worden geregeld.

Nu weet ik niet wie dit moet regelen. Ik dacht altijd de bank zelf? Kan iemand mij hier wat meer info over geven?