Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikkelies schreef:Woopy wat ik zou doen zeker als je een tweepersoons bed wil ( zou max 1.40 breed doen dan)
is een houtenhoogslaper kopen en dan bijvoorbeeld een kast kopen van 1.20 hoog en dan je bed afzagen net boven je kast.
Zodat je dus toch de ruimte onder je bed kan gebruiken ik heb zelf ook een 1.40 hoogslaper en de onderkant is 1.65 hoog dus je ligt zeg maar op 1.75m. Mijn ex had dat ook in een kamer van 2.20 hoog dat ging prima. Wat je nog zou kunnen doen is alleen klein stukje van de poten afzagen en dan bureau ofzo er onder
Maar eerst nog een betaalbaar huis vinden.. Angelaa2 schreef:En zoiets Woopy?
http://www.depot-design.eu/nl/kinderkam ... ifbed.html
Even als voorbeeld. Dan heb je wel de ruimte als er geen vriendinnen slapen. En je hebt nog bergruimte. Zou dan in de hoek een lange hoge kast nemen voor je spullen/kleding. En evt een nachtkastje op wieltjes.
Edit; of een klein bureau met een kruk die je er dan later onder kunt zetten? En boven je bureau een simpele plank waar je het e.e.a. op kunt zetten?
En Thesserd, wat spannend. Lijkt me zo heerlijk als je met een plattegrond aan de slag kunt. Ik wil ookMaar eerst nog een betaalbaar huis vinden..
alleen het ndadeel dat het dus zo klein is en de matras niet in de kamer kan en vanaf mijn bed de deur uitging en dan lag ze half in het halletje wij waren vrij maar andere hier in huis moesten naar school dus dan word je vroeg wakker en iedereen zit je aan te gapen toen maar een deken met punaises voor de deur gedaan zodat er ook niet zoveel licht naar binnen kwam kamer grenst aan de tuin ... ik slaap beneden en dan heb je het lawaai van de wasbak hiernaast die moet snachts veel doorspoelen dus de beste oplossing was het niet hahah.... 
renskep schreef:Whoopi: je zou ook nog kunnen kiezen voor een tweepersoonsbed van 1, 40 breed. Dan houd je een beetje ruimte over aan de zijkant. Daar kan een kast en evt een nachtkastje staan en als je dannog plek te kort hebt kun je boven je voeteneind van het bed misschien wel keukenkastjes hangen.
Dat hebben ze bij mijn schoonzus op de kamer zo opgelost.
zijn vanmorgen nog even in het huis geweest, kleuren die we in gedachten hadden kloppen nu ook wel in het huis.Sunrise_ schreef:Ik ga zo even bijlezen, hier schiet het klussen al mooi op. Er moest ook heel wat aan gebeuren, het oude laminaat moest eruit en onder het behang kwam een ontzettend slechte muur vandaan dus deze hebben we wat opgevuld. Muur gladgemaakt, alles gewit (meerdere lagen), woon- en slaapkamer geverfd en momenteel wordt het nieuwe laminaat erin gelegd.
http://i62.tinypic.com/33tqhl0.jpg
Zo was het maandag.
http://i59.tinypic.com/2s7grcz.jpg
Zo was het een uurtje geleden (het nieuwe laminaat ligt pas tot de helft).
Ik ben blij met hoe het er tot nu toe uitziet!

. Ik denk verschillende frisse kleuren , dan nog een bank enn een zebra schilderij 
Hoe bedoel je hoge verwachtingen? Heb jij hoge verwachtingen van hem/haar of...? 

Iemand nog suggesties/opmerkingen/tips?

Heeft iemand nog tips waar je die lampen betaalbaar kan kopen? En dan bedoel ik niet zo zeer de lampen zelf maar de fitting met draadje er aan zeg maar 

, hij heeft alles waargemaakt. Zat ooit een deur van de gang naar de keuken , die is dicht en een levensgrote spiegel hangt er . Dan muurtje doorgebroken van keuken naar de eetkamer/woonkamer , met spotjes en een muur met ja soort gaten met erachter de buitenmuur met een likje verf maar wel dus met de bakstenen. De deur van de woonkamer naar de gang is zelfgemaakt , met 3 matte ramen erin ook zelfgemaakt. De vloer is dubbel , met eigen gemaakte hoge plinten ipv plakplinten met groef erin erg mooi. Boven heeft hij een kast in de waskamer gemaakt van oude stukken hout , ding is echt mega ik hoef geen kast te kopen. En nog een meubel om de wastafel in de badkamer , en nog een mozaïek tegen de schuur aan in de tuin . Daar ben ik nog niet uit wat ik ervan vind , en in de eetkamer hangen 3 lampjes hij heeft de bedrading weggewerkt met een plaat dus het is wat verlaagd maar dat heeft wel wat
. Noem het een lucky shot 
, gefeliciteerd?

Leuk als je ook aan de slag kan binnenkort
, zo leuk weer
, maar ik heb geluk deze keer!