Erg lekker en goedkoop recept voor witlof: * 500 GRAM AARDAPPELS * 250 GRAM GEHAKT (GEKRUID MET GEHAKTKRUIDEN) * 1 TOMAAT * 1 UI * 2 STRONKEN WITLOF * PANEERMEEL
* KOOK DE AARDAPPELS EN MAAK ER PUREE VAN * MAAK DE WITLOF SCHOON EN DOE DEZE IN EEN PAN EN ZET DIE OP HET VUUR, ZODRA DIE KOOKT METEEN AFGIETEN * GEHAKT RULLEN EN BAKKEN, UI EVEN MEEBAKKEN * OVENSCHAAL VULLEN: – PUREE – WITLOF – GEHAKT + UI – PUREE – PANEERMEEL * 20 MINUTEN BAKKEN IN EEN OVEN VAN 180 GRADEN
op knabbelen terwijl je wacht tot de oven zijn werk gedaan heeft
Anoniem
Geplaatst: 05-03-15 19:47
Sannanasje schreef:
meintje schreef:
Wat doe je met die tomaat dan?
Anoniem
Geplaatst: 05-03-15 19:48
Sannanasje schreef:
meintje schreef:
stiekem wel een beetje hahahaha
meintje
Geplaatst: 05-03-15 21:56
Sannanasje schreef:
meintje schreef:
Anoniem
Geplaatst: 07-03-15 23:58
ik heb nu de boodschappen op een stelling , maar stelling is te groot of ik heb te weinig momenteel . De vriezer moet eigenlijk ook het hok in
Bovenste planken komen alle rommeltjes , en de onderste planken mijn boodschappies . Alles op orde en dan kan ik gelijk zien wat ik nog moet , ik kan de boodschappen ook hoger doen en de troep eronder.. Zal nog antislip matjes erin leggen dan blijven de potten etc staan , is even weinig maar deze kast is ook zoveel groter
Ja kan ook , de achterste planken gebruik ik toch niet verder . Maar hij is echt leeg momenteel , laat de hamsterweken maar komen ik ben er klaar voor
Onderkant als buiten bij de pot of echt die rand waar water uit komt?
DebGizmo
Geplaatst: 16-03-15 14:23
ssssuus schreef:
Hebben jullie toevallig een tip wat te doen tegen een vieze wc? Het zijn geen gebruikerssporen
Het is echt de onderkant die er heel vies uitziet..
Ik gebruik daar wc tabs voor die regelmatig bij de Blokker in de aanbieding zijn, werkt super. Nachtje inweken, ff schoon borstelen en klaar. Maar wellicht zijn hier nog andere goedkopere ideeën (alhoewel deze tabs niet duur zijn, maar iets wat je standaard in huis hebt is natuurlijk altijd makkelijker, heb ooit eens een filmpje met cola gezien?)
Ik heb als tip gekregen om kunstgebit tabs te gebruiken en dat een nacht in laten trekken. Het heeft hier wel wat geholpen maar helaas is niet alles weg gegaan.