Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Oh, wat vreemd... Waar ben jij geweest? Ik heb de mijne in Barendrecht gekocht.
Vond het uitzoeken van een keuken wel lang durenIk wist precies wat ik wilde en heb er alsnog 3 uur over gedaan om alles uit te zoeken!
manzano schreef:Nee zeker niet bij Mandemakers...... daar kom ik NOOIT meer![]()
Over vervelende verkooptechnieken gesproken![]()
idefix4 schreef:Manzano: 8 maanden pas? Haha, na een jaar wachten op één instantie ben ik inmiddels moordlustig. Ik voel met je mee. Bij jou staat er inmiddels een deel van de keuken... Bij mij staat er na een jaar nog niks. We zijn net zo ver als een jaar geleden. :'( Maar dat neemt niet weg, dat ik jouw ergernis ook heel goed kan begrijpen, al zou ik er een moord voor doen om te kunnen kijken naar een deel nieuwe keuken.We moeten het in perspectief zien hè? Wel balen dat alle instanties die je van buiten inschakelt, zo lopen te sukkelen. Dat schiet ook niet op.
FF: Idd! Hopelijk beur je meer rente, dan dat je moet betalen.Dan heb je nog een meevaller!
idefix4 schreef:Nou ja, we hebben het keurig gevraagd van te voren en de gemeente gaf zelf mondeling die termijnen aan. Ik ging er tot nu toe van uit dat gemeentes niet liegen, maar volgens mij moet je een notoire leugenaar zijn voor je bij de gemeente mag komen werken. We zijn echt flink voorgelogen!
Mbt die muur zou ik niet wachten, maar gewoon beginnen, net als jij! HAha, wij zijn ook al aan het kijken wat we kunnen zonder gemeente en dat is stiekem toch meer dan we hadden gedacht. Wij geven het ook niet zo maar op. Eén ding is zeker: De kerstboom staat dit jaar niet in dít huis!