Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
__Esther__ schreef:Shivatjuh dat is wel ontzettend balen! Wij mogen niks lijmen of vast spijkeren. Ook mogen we geen behang aanbrengen. Wel foto's ophangen als we de gaten maar dicht plamuren. Zou je geen grote poster oid op mogen hangen?
Early dew is een mooie kleur. Zelf vind ik het iets te groen. Maar mijn vriend gaat het wel leuk vinden denk ik
Houten vloeren zijn prachtig maar wel erg duur. Oh.. en weet niet of je veel op hakken loopt maar dat is ook wel iets om rekening mee te houden denk ik!
Woopy_x schreef:ik heb dus een bijna onmogelijke en niet te dure tip nodig
mijn kamer is 211cm hoog
236 lang
224 breed
dit zal mijn kamer op een klein plattegrondje ong zijn
[ Afbeelding ]
in het echt ziet het er wat kleiner uit en dus ook een heel laag plafon met weinig loop ruimte... bij het raam zit trouwens ook een vensterbank
ik zou er of een half hoogslaper in willen maar ik denk dat dit wel zou kunnen? maar mijn ouders zeggen van niet... of een twee persoons bed maar wat moet ik dan met mij kasten doen ik d8 kasten er boven hangen maar weet niet of dat wel handig is en genoeg hebben jullie echt een goed idee of zelf ook zoiets zoja mischien foto's?
Angelaa2 schreef:Woopy_x schreef:ik heb dus een bijna onmogelijke en niet te dure tip nodig
mijn kamer is 211cm hoog
236 lang
224 breed
dit zal mijn kamer op een klein plattegrondje ong zijn
[ Afbeelding ]
in het echt ziet het er wat kleiner uit en dus ook een heel laag plafon met weinig loop ruimte... bij het raam zit trouwens ook een vensterbank
ik zou er of een half hoogslaper in willen maar ik denk dat dit wel zou kunnen? maar mijn ouders zeggen van niet... of een twee persoons bed maar wat moet ik dan met mij kasten doen ik d8 kasten er boven hangen maar weet niet of dat wel handig is en genoeg hebben jullie echt een goed idee of zelf ook zoiets zoja mischien foto's?
Kun je niet een 1 persoons bed nemen met lades eronder? Bij de Ikea hebben ze toch van die handige opbergdingen steeds? Misschien daar eens op de site neuzen.
Persoonlijk vind ik het wel prettig als je wat ruimte hebt om te lopen.
Ik lees al een tijdje mee maar nog niet gereageerd geloof ik (helaas nog geen eigen huis, zijn wel hard opzoek! Helaas niet zo veel te koop in onze prijsklasse hier in de buurt)
Ik kwam deze net tegen via Facebook en ik móest m even delen;
[ [url=m/dF6UWK.jpg]Afbeelding[/url] ]