Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Neonlight schreef:Walnoot is bij ons nog niet zo ver, bij de buren wel, de onze is altijd wat later. Appelboom staat nog net in bloei. Verder heel veel troep van de eiken, die hebben ook van die slierten, met ruim 30 stuks aan de westkant ligt alles vol. Hier gaat de bladblazer dagelijks aan om die troep weg te blazen. Vijver ligt ook vol.![]()
Vandaag waren de vissen aan het paaien, dus hopelijk binnenkort baby visjes.
Phylos schreef:Hier groeit alles ook heel hard! Super leuk om te zien.
Ik ga mijn voortuin aanpakken. Dat gaat 840 euro kosten meldt de offerte.
Is dat een beetje een normale prijs denken jullie?
Er worden 2 borderbakken gemaakt van soort betonbielzen en 2 tussenliggende bakken. Tussendoor 4 staptegels (heb ik nog) met grind en opsluitbanden. Compost +mengsel van bodemverbeteraar en eventueel met zand ophogen waar nodig. 30 m2 aan planten (rond de 60 of 70 planten worden het geloof ik). Er is thuis gekeken een ontwerp en plantenvoorstel gemaakt.
Neonlight schreef:Walnoot is bij ons nog niet zo ver, bij de buren wel, de onze is altijd wat later. Appelboom staat nog net in bloei. Verder heel veel troep van de eiken, die hebben ook van die slierten, met ruim 30 stuks aan de westkant ligt alles vol. Hier gaat de bladblazer dagelijks aan om die troep weg te blazen. Vijver ligt ook vol.![]()
Vandaag waren de vissen aan het paaien, dus hopelijk binnenkort baby visjes.