Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoop dat het van binnen net zo schattig is
T is iig al gemoderniseerd in de loop der jaren...
. 

Dus toch maar gekozen.
. Hoewel.. Een dagje winkelen is ook altijd wel leuk
.
.
. Met een maand moet nu alles wel klaar zijn en kunnen we de slaapkamer gebruiken als slaapkamer ipv opslaghok
.
) en voel me dan ook nooit zo op mijn gemak. M'n vriend is er wel wat beter in, bijv met de badkamer: oorspronkelijke prijs was 9000 euro. Daar ging ik niet mee akkoord en toen kon-ie al omlaag naar 5900. Uiteindelijk hebben we door mijn vriend er 4400 euro voor betaald.
. Voor een keuken scheelt het duizenden euro's om goed te gaan shoppen. Wij zjin toen zelfs nog naar Duitsland geweest en met die offerte zijn we terug gegaan naar degene waar we al eerder een offerte op hadden laten stellen voor precies dezelfde keuken. Hun de keuze gegeven om onder de offerte van de Duitse concurrent te gaan zitten en anders gingen we naar de Duitser. We hebben er toen vanaf het begin in totaal 7.000 euro afgekregen op een keuken die toen uiteindelijk 9.500 euro heeft gekost. Keukenboeren proberen je 9 van de 10 keer een te hoge offerte aan te smeren en moeten " even bellen naar het hoofdkantoor omdat ze nu toch ECHT heel laag gaan. Zo laag gaan we nomaal ECHT niet" . Dit heeft hij bij mij ook letterlijk zo gezegd. En ongetwijfeld ook tegen degene na ons
.
manzano schreef:fokfanaat schreef:dan moet je wel heel zorgvuldig je keukenzaak uitzoeken, bij het gros wordt je zwaar afgezet, helemaal als je niet prijsshopt bij concurrenten.
Wij hebben niet hoeven afdingen en al onze apparatuur was dezelfde of lager geprijst dan inbouw.nl

Mootje schreef:Pff, wat een gedoe... Levertijd op keukenonderdelen is inderdaad niet leuk!
Ze zitten zelfs in Z'meer, daar werk ik.... Ga ik zeker onthouden