Ik heb gisteren een voorlopig koopcontract getekend maar eigenlijk sinds de dag nadat mijn bod was geaccepteerd al pijn in mijn buik. En nu weet ik niet of het komt doordat ik het spannend vind of dat het een onderbuikgevoel is dat ik het niet moet doen. Kan er niet meer enthousiast van worden, vertel mensen ook niet meer dat ik een huis heb gekocht. Ik ben al jaren bezig en vaak overboden, tot mijn grote teleurstelling. Dit was echter randstad waar fors overboden werd/word. Nu voor het eerst een bod gedaan in een dorpje en het gelijk geworden. Vooraf weinig research gedaan in deze plaats en afgegaan op afwerking van de woning en ik ben er nu wel van overtuigd dat ik veel te veel overboden heb.
Het huis is wel helemaal af, goed energielabel...
Ben ook bang dat gevolg is wanneer ik nu m'n keutel in trek, geen makelaar meer met me in zee wil gaan...
Mensen in m'n omgeving zeggen dat de huizenprijzen alleen maar verder door stijgen, dus wat ik nu 'teveel' betaal maar relatief is. Ik heb het gevoel dat ik een hele dot geld zo cadeau geef aan een verkoper...
Qua maandlasten gaat het prima te doen zijn maar ik kan alleen maar blijven denken aan wat ik ook voor dat geld allemaal had kunnen doen.