of een espresso. Oftewel cafeïne is het toverwoord, althans... zit dat in cola, weet het niet eens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en in energiedrankjes. Cola zero drink ik als er niks anders is, cola light pas ik voor en bij Pepsi ren ik weg.Hhilde schreef:PSvanLot schreef:
Je hoeft geen ‘gewone’ tv te hebben. Als je dat nooit kijkt dan is dat ook niet nodig toch?
Nee, maar de TV’s die we hebben kunnen het directe streamen niet aan vanaf mobiel en hebben niet de apps die wij graag willen. Dus moet je voor een abonnement gaan om die apps op deze TV te krijgen of een Smart TV aanschaffen
Dank allen voor de tips!
) zijn heel vaak mensen die graag een account willen delen. Dus dan koop je bijvoorbeeld met 5 mensen een jaar netflix, en deel je de prijs door 5. Ik heb dat zelf gedaan met disney+ en is op die manier een stuk goedkoper
.
maar het pakt wel een flink schuldgevoel weg als ik nu water van huis meeneem voor de pony's omdat het regenwater op is. Ik bedoel, dat zijn 2 IBC-vaten wat we nu verspillen. Vanaf maart tot ergens vorige week heb ik ze met het regenwater uit dat ene vat wat ik heb kunnen voorzien (en dan heb ik het zelfs een keer laten leeglopen tussendoor, €400l over de weide heen). Het is dus niet dat ik ons immens op kosten jaag door kraanwater mee te zeilen...
Kan ik waarschijnlijk zelfs de weide mee bewateren indien het weer zo gortdroog wordt.
ik heb zoiets met bijv mijn boterhammen / salade etc mee naar mijn werk en in een bakje, ipv ophalen ergens met een zakje eromheen. Al dat afval... je kunt zelf zoveel doen als je er af en toe moeite voor doet.
dat is een van mijn ZZP opdrachten. 
De kans dat ik het haal is niet bepaald hoog. Mede omwille van de combinatie met voltijds werken en mijn paard. En het is gewoon echt geen makkelijke materie, ik moet het zelf ook aankunnen natuurlijk. Aan de andere kant denk ik dan weer, als je niet probeert weet je het niet.
stage / projecten kon ik toen makkelijk combineren met werk, dus dat was gewoon heel goed te doen. Ben toen wel in afstudeerfase (laatste 4, 5 maanden) alleen maar bezig geweest met mijn onderzoek, in mijn eigen tijd, had gewoon onbetaald verlof genomen. Had zoiets dan maak ik het tenminste ook af en doe het goed, ipv door werk vluchtig en half. Het was voor mij mijn 2e studie en dan betaal je in Nederland echt een fiks bedrag, toen ook al, waardoor ik echt geen tijd wilde verlummelen.
Ik hou daar echt helemaal niet van, doe mij maar gewoon een duidelijk transparant tarief, niet dat spelletje en onderhandelen onder druk, nu waren ze sowieso te duur, en was je verplicht een heel duur onderhoudspakket af te nemen voor minimaal 5 jaar, dus heb bedankt.
en als je een studiebeurs toegewezen krijgt bedraagt je inschrijvingsgeld hooguit 1/5 denk ik, maar daar heb ik normaal geen recht op.
Denk niet dat dat hier bestaat.