Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarrieLeen schreef:https://www.funda.nl/koop/langeveen/hui ... 56/#foto-7
Hierbij moest ik echt aan dit topic denken.Scroll even door de foto's voor bijzondere accessoires, in de keuken. Wauw.
Heeft één van jullie dit zo eerder gezien?!
Daks schreef:Huis in Giethoorn gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/giethoorn/hui ... derpad-22/
Wat een geld voor een tikkeltje bouwval
Ibbel schreef:Echt zo'n geval waarvan je denkt: hoe kán het dat een huis 30 jaar leeg staat? Van wie was het dan ooit? Wat is daarmee gebeurd? Gevecht om de erfenis-gevalletje?
Suzanne F. schreef:Ibbel schreef:Echt zo'n geval waarvan je denkt: hoe kán het dat een huis 30 jaar leeg staat? Van wie was het dan ooit? Wat is daarmee gebeurd? Gevecht om de erfenis-gevalletje?
Nou inderdaad. Waarom?
Waarom niet 30 jaar geleden verkocht? Of waarom niet bewoond? Waarom zo in verval laten gaan?
Als een huis 30 jaar niet bewoond is en dus niet verwarmd en niet onderhouden dan is het rijp voor de sloop. Dan woont er alleen maar ongedierte.
En ik zou naast een nieuw huis meteen zorgen voor een oprij pad met een parkeerplek voor mijn auto.
lies_sparkle schreef:Dat gaat je niet lukken daar![]()
Het is Giethoorn, daar kun je niet met de auto komen.
Het probleem met dit huis is dat het perceel prijzig is, maar dat is het ergst nog niet. Als je moet verbouwen, alle materialen moeten of lopend of per boot gebracht worden. En dat gaat een duur geintje worden
ikke schreef:lies_sparkle schreef:Dat gaat je niet lukken daar![]()
Het is Giethoorn, daar kun je niet met de auto komen.
Het probleem met dit huis is dat het perceel prijzig is, maar dat is het ergst nog niet. Als je moet verbouwen, alle materialen moeten of lopend of per boot gebracht worden. En dat gaat een duur geintje worden
Toch oud-collega maar eens vragen of ie dat oude vlet nog heeft.
Dat ding had enkele tonnen laadvermogen, kom je een heel eind
Ibbel schreef:Hmm, je kúnt er vermoedelijk wel komen, maar het is een fiets/wandelpad zo te zien.
Dus voor de bouw zal je wel dispensatie kunnen krijgen lijkt me, mits je de ondergrond niet beschadigt, dus rijplaten neerleggen etc.
Want met een (grote) vlet met bouwmaterialen lijkt het ook niet echt goed te bereiken als je op maps kijkt.