Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:21

DubbelDun schreef:
@san: doe eens een foto van je boomschorskaarsenhouder :)

Ik heb vanmiddag deze in elkaar geflanst :)

[ Afbeelding ]

Oh het is heel simpel, gewoon waxinelichtjes op de schors gezet. Meer niet. Maar het ziet er wel heel sfeervol uit.

Knap gemaakt :j.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:23

Booooo schreef:
Wij blijven gewoon bij de keuken die we hebben besteld :D vanmiddag bij de Ikea geweest wat een ellende. Ik heb zo’n schurft hekel aan die winkel :+
Ontwerpen doen ze alleen tegen €40,- er staan wel computers om zelf te ontwerpen, maar kan thuis ook. Zulke dingen laat ik liever doen dus we houden het zoals het is. Kasten denken we nog over na.

Jammer dat je geen positieve ervaring had! Wij waren juist enorm te spreken over de kunde in Eindhoven.
Zij kwamen met super veel aanpassingen die veel beter uitkwamen dan een duurdere keukenboer had gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:29

RoosG schreef:
Keukenboeren heeel kritisch in zijn. Wij zijn bewust voor een wat kleiner bedrijf gegaan (slechts 2 winkels hier in de regio) met hele goeie verhalen. En nog ben ik niet 100% tevreden met de service. Morgen komen ze het laatste onderdeel zetten en dan zijn we er hopelijk vanaf. En: Betaal niet alles vooraf in 1x. Zo hou je nog wat macht over ze. Was bij ons wel eerst de bedoeling maar toen zei mijn schoonmoeder dat ik dat echt niet moest doen. Was ook prima voor het bedrijf (al innen ze natuurlijk liever eerst voor ze leveren) en pas als het morgen af is, betaal ik de rest. Als ik het over zou doen, zou ik zeker ergens anders heen zijn gegaan. Waarschijnlijk gewoon Ikea.

Vraag ook altijd of je de offerte mee mag nemen naar huis om met je familie te overleggen. Zeggen ze: Deze aanbieding/dit bedrag verloopt morgen/vrijdag whatever, niet intrappen. Zijn bij 3 bedrijven weg gelopen toen het zo ver was: Ze dwongen ons bijna om een keuken te kopen. Kreeg er een enorm naar gevoel bij.

Dat laatste hadden wij ook... dikke doei met jullie dan houd je keuken maar...

Ik wilde PERSE lades onder de gootsteen ipv een kast. We zijn bij 3 keukenboeren geweest.
Bruynzeel: Dat kan niet. Hoezo dat kan niet. Nee alleen een kast kan.

Mandemakers: Onze wensen aangehoord. Paar keer gezegd dat we echt lades wilde geen enkele kast. Wat maakt die *** een keuken met verschillende kastjes. We zijn maar gegaan haha.

Keukenconcurrent: Lades onder de gootsteen? God zeg dat heb je bij Ikea gezien...
Daar zakte mijn broek echt vanaf. Nou doei meneer.

En inderdaad zeggen dat je meteen moet beslissen. Zijn ze een beetje gek.

RoosG

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:41

Ja de eerste keer was ik nogal overrompeld toen het gebeurde, maar hallo, mega aankoop en voor het eerst dat ik een keuken kocht. Dat wil ik toch even aan mijn vader laten zien of het wel handige keuzes zijn qua inrichting en materiaal. En dan zei die verkoper 'Ik loop nu even naar achter en ga met mijn manager bellen over de prijs'. Je gaat mij niet wijs maken dat hij iemand heef gesproken, hij heeft gewoon even koffie gedronken. Toen hij dat zei, wou ik al gaan, alleen was de keuken die we hadden ontworpen wel heel mooi. Toen hij terug kwam, zei hij 'Ja ik mag jullie nu de keuken voor 600 euro minder aanbieden, maar hij was er niet blij mee. En je moet nu beslissen.' Wij zijn toen gegaan en zijn door gegaan. Nog 2 keer zo iets mee gemaakt en toen bij een kleiner bedrijf aangekomen.

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:45

vec schreef:
RoosG schreef:
Keukenboeren heeel kritisch in zijn. Wij zijn bewust voor een wat kleiner bedrijf gegaan (slechts 2 winkels hier in de regio) met hele goeie verhalen. En nog ben ik niet 100% tevreden met de service. Morgen komen ze het laatste onderdeel zetten en dan zijn we er hopelijk vanaf. En: Betaal niet alles vooraf in 1x. Zo hou je nog wat macht over ze. Was bij ons wel eerst de bedoeling maar toen zei mijn schoonmoeder dat ik dat echt niet moest doen. Was ook prima voor het bedrijf (al innen ze natuurlijk liever eerst voor ze leveren) en pas als het morgen af is, betaal ik de rest. Als ik het over zou doen, zou ik zeker ergens anders heen zijn gegaan. Waarschijnlijk gewoon Ikea.

Vraag ook altijd of je de offerte mee mag nemen naar huis om met je familie te overleggen. Zeggen ze: Deze aanbieding/dit bedrag verloopt morgen/vrijdag whatever, niet intrappen. Zijn bij 3 bedrijven weg gelopen toen het zo ver was: Ze dwongen ons bijna om een keuken te kopen. Kreeg er een enorm naar gevoel bij.

Dat laatste hadden wij ook... dikke doei met jullie dan houd je keuken maar...

Ik wilde PERSE lades onder de gootsteen ipv een kast. We zijn bij 3 keukenboeren geweest.
Bruynzeel: Dat kan niet. Hoezo dat kan niet. Nee alleen een kast kan.

Mandemakers: Onze wensen aangehoord. Paar keer gezegd dat we echt lades wilde geen enkele kast. Wat maakt die *** een keuken met verschillende kastjes. We zijn maar gegaan haha.

Keukenconcurrent: Lades onder de gootsteen? God zeg dat heb je bij Ikea gezien...
Daar zakte mijn broek echt vanaf. Nou doei meneer.

En inderdaad zeggen dat je meteen moet beslissen. Zijn ze een beetje gek.

Wat was dan de reden van de keukenconcurrent dat ze dat niks vonden?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:47

Ik heb alleen minzaam geglimlacht toen de dame van de Keukenconcurrent hun keukens vergeleek met een sterrenrestaurant en de keuken van Ikea met de McDonalds. Als ze bij de buren had gewerkt (poggenpohl) dan had ik het begrepen, maar als wij een poggenpohl budget hadden gehad dan hadden we niet bij haar gezeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:50

RoosG schreef:
Ja de eerste keer was ik nogal overrompeld toen het gebeurde, maar hallo, mega aankoop en voor het eerst dat ik een keuken kocht. Dat wil ik toch even aan mijn vader laten zien of het wel handige keuzes zijn qua inrichting en materiaal. En dan zei die verkoper 'Ik loop nu even naar achter en ga met mijn manager bellen over de prijs'. Je gaat mij niet wijs maken dat hij iemand heef gesproken, hij heeft gewoon even koffie gedronken. Toen hij dat zei, wou ik al gaan, alleen was de keuken die we hadden ontworpen wel heel mooi. Toen hij terug kwam, zei hij 'Ja ik mag jullie nu de keuken voor 600 euro minder aanbieden, maar hij was er niet blij mee. En je moet nu beslissen.' Wij zijn toen gegaan en zijn door gegaan. Nog 2 keer zo iets mee gemaakt en toen bij een kleiner bedrijf aangekomen.

En dan zoveel mensen die er in trappen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:51

Kimmie schreef:

Geen idee. Ik was al klaar toen hij dat zei.
Als ik lades wil dan geef je toch lades of zet ik wat geks?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:52

Ceetje_bokt schreef:
Ik heb alleen minzaam geglimlacht toen de dame van de Keukenconcurrent hun keukens vergeleek met een sterrenrestaurant en de keuken van Ikea met de McDonalds. Als ze bij de buren had gewerkt (poggenpohl) dan had ik het begrepen, maar als wij een poggenpohl budget hadden gehad dan hadden we niet bij haar gezeten.

Zo triest als een bedrijf een ander afzeikt.

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 20:56

vec schreef:
Kimmie schreef:

Geen idee. Ik was al klaar toen hij dat zei.
Als ik lades wil dan geef je toch lades of zet ik wat geks?

Nee ik geef je zeker gelijk! Ben dan alleen benieuwd wat hun beweegredenen zijn voor kastjes en dan lelijk lopen doen naar Ikea omdat ze daar wel lades aanbieden

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:18

Er zijn ook gootsteenkastlades van Blum en dat is een bekende keukenkasteninrichtingsfabrikant. Dus niet alleen bij Ikea verkopen ze dit. Afijn, het leed dat nieuwe keuken heet.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:23

@Vec: Ik heb in Spanje prachtige laden onder mijn keuken :-)

En nee, de keukenzaak regelt alles en huurt ZZP-ers in die door hen worden aangestuurd en betaald.

In 2008 was het een veel grotere klus en toen regelden zij de aannemer, stukadoor en tegelzetter en werd ook al het elektra- en loodgieterswerk door hen geregeld, net als nu.

Echt alle klussen sluiten op elkaar aan, naadloos!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:32

We kunnen trouwens ook inloggen op onze eigen account op hun site, waar we alle bestelde materialen en de werktekeningen kunnen zien.

Alleen vandaag even niet: :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:37

Ceetje_bokt schreef:
Er zijn ook gootsteenkastlades van Blum en dat is een bekende keukenkasteninrichtingsfabrikant. Dus niet alleen bij Ikea verkopen ze dit. Afijn, het leed dat nieuwe keuken heet.

Ik wist ook dat ze het op veel meer plaatsen kunnen. Maar beetje moeite doen is wat moeilijker blijkt hihi

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:14

Monique: dat is nog eens informeren. Bijzonder, ik ben nog nooit zo’n melding tegen gekomen op internet.
Het was vandaag stervensdruk op de woonboulevard. Ik ben bij de Ikea hard gillend weer omgedraaid.
Ik zal morgen een foto maken van mijn ovale plankje.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:23

Ik ken er nog wel een paar hoor. Babypark Kesteren bijvoorbeeld, in die regio zie je het vaker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:24

MoniqueT schreef:
Ik ken er nog wel een paar hoor. Babypark Kesteren bijvoorbeeld, in die regio zie je het vaker.

babypark ook idd

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:31

In het oosten (omgeving Rijssen) zit ook een grote keukenzaak waarbij je op zondag niet op de site kan. Was zo flabbergasted toen ik dat zag, nog nooit eerder tegen gekomen. Wist ook niet dat het kon haha.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:35

Hier zit een fouragehandelaar/welkoop achtige winkel, (je weet wel, die van de stagiair die moest oprotten toen ze er achter kwamen dat hij homo was) die heeft de website op zondag gewoon op zwart staan.
Collega heeft eens gekeken, het is echt klokslag middernacht dat de website uit de lucht gaat.

Ludacris als je het mij vraagt :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 23:38

Haha wij hebben de keuken voor ons nieuwbouwhuis ook bij Middelkoop. Waren ook een beetje verbaasd over die site.. maar ja we wonen in Hardinxveld.. ben je Dr snel aan gewend :')

Ik ben trouwens wel tevreden over Middelkoop. Weinig onderhandeling mogelijk maar heel net aan de prijs en veel mogelijk. Hopelijk blijf ik dat als we het nieuwe huis hebben en de keuken geplaatst wordt.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 00:11

RoosG schreef:

Whoehaha! Herkenbaar!
Bij mij was het `dan moet ik even met het hoofdkantoor bellen´
Is goed, bel jij maar even vriend :+
En zo was de keuken binnen 10 min van 11000,- , via 9000,- naar 7500,- _O-

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 01:02

Woho mamamiesje wat een verschil!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 07:14

Ik denk dat ik me echt belazerd zou voelen als er nog zoveel af kan.

Elize, bijna alle monteurs van Middelkoop komen jij jou uit de buurt :-)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 08:37

En als de keuken dan €7500 zou worden, is mijn gevoel dat ik nog steeds te veel betaal. Er zullen best mensen zijn dit dit een leuk spel vinden, maar ik houd er niet van. :n

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 09:00

De rekenkamer heeft een toffe aflevering over wat een keuken nou precies kost en hoe ze de prijs berekenen :)