Dat valt me mee, daar ga ik straks naartoe! Zit wekelijks bij een kameraad omgeving Vlissinge, heerlijk weer heeft die meestal, bijna altijd droog. Jaloers!
Hier is het in België al bijna 3 weken aan een stuk aan het regenen, uitgezonderd 2 mooie dagen. Ben het echt beu stilaan
Weer al twee dagen best ok. S nachts veel regen wel. Nu regent het en waait best.temperatuur overdag rond de 19 graden maar best klam en hoge luchtvochtigheid. Regen totaal nu rond de 94 mm in deze maand. Longen vinden het niet grappig
Britta31
Hier de hele dag droog met de zon,pas om 10 voor 4 de eerste plensbui gehad.Toen droog en nu weer regen.
Narcissa
Geplaatst: 01-07-16 16:36
Hier in Lier BE blijft het gewoon regenen. Naar dagelijkse gewoonte ondertussen.
Paardlief vind dat geloof ik niet erg, die staat al zo'n 3 weken op verlof met dat hondenweer.
Gisteren in Vlissingen de avond doorgebracht. Vertrokken in BE, viel het met bakken uit de lucht. Eenmaal de grens over was het al serieus minder. Rond Yerseke droog. En eenmaal in Vlissingen zelfs zonnig. Das nu al 3 weken aan een stuk, ik werd er gek van haha. Ik ga daar binnenkort eens een weekje op vakantie denk ik!
Ik had vanmiddag rond 17.00 gereden. Ik dacht dat het redelijk droog zou blijven, dus de paarden in de paddock gezet. Zojuist toch maar terug gereden om ze binnen te zetten. Het heeft bijna de hele tijd geregend.