Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLiisa schreef:Ik heb de Samsung E900
Afbeelding
deze dus^^
Heerlijk ding![]()
Mijn broer zei eerst nog zo van je gaat spijt krijgen van dat touchpad, maar dat het ik echt nog niet!
auk schreef:Ik wou eerst de Sony Ericsson S500i. Alleen is die bijna niet leverbaar (vertelden ze me in de winkel) 3 weken gewacht, nog dat ding niet binnen. Zouden er binnenkort weer een paar verstuurd worden zeiden ze, maar was nog maar de vraag naar welk filiaal.
Ook zijn de eerste allemaal teruggehaald wegens fouten met het TB. Nou dan laat maar zitten, als dat probleem nu al begon
Nu heb ik de LG Chocolate!
me_meisiej schreef:wauw die samsung is mooi!
ik wil zelf graag de samsung f300![]()
http://shop.hi.nl/image/00041/hi/spacer.gif
Is er iemand die deze telefoon heeft? ervaringen?
gabberluck schreef:Hij is niet echt super mooi maar ik ben er wel blij mee
none schreef:![]()
Hoi
Ik kom ook even binnenwippen.
Ik heb nu een oude samsung prepaid, maar ben opzoek naar een abonnement. Ik dacht dat ik de SonyEricsson S500i met een Hi20 abonnement wilde (15,-) Maar nu zie ik de LG-Shine met een Hi20 abonnement (12,95)
Wat zullen jullie aanraden? Of nog een andere telefoon?
Talisa schreef:Pff ik weet wél dat ik hierna géén schuiftelefoon meer neem! Dat is gewoon té gevoelig. Vooral met ook nog een touchscreen zoals mijne, LG Chocolate. Echt een rotding !Krijg nu heel vaak een wit scherm als ik 'm open doe, of de toetsjes doen het niet meer. Dan moet ik 'm eerst weer aan en uit doen, irri
Pasha schreef:none schreef:![]()
Hoi
Ik kom ook even binnenwippen.
Ik heb nu een oude samsung prepaid, maar ben opzoek naar een abonnement. Ik dacht dat ik de SonyEricsson S500i met een Hi20 abonnement wilde (15,-) Maar nu zie ik de LG-Shine met een Hi20 abonnement (12,95)
Wat zullen jullie aanraden? Of nog een andere telefoon?
Neeeeee Manon!!! Geen LG
echt pfff... 1x en nooit meer