Ja die liep in de weg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maat ze zien er netjes uit vind ik.

Morgen naar de stort.
Nouja, dan kan ze iig naar buiten kijken als ze zo om 13.00 de woning komt bekijken.
Heb haar wel verteld dat ik dus ook midden in een verhuizing zit en dit huis niet meer spik en span is. Daar kon ze wel doorheen kijken zei ze.
Leuk meisje wel. Ze vond het ruim.
Maar goed, ze heeft nu een studio dus dan is dit wel groter. Ze was wel enthousiast en deinsde niet terug voor de bovenbuurvrouw.
Ben benieuwd of ze het neemt. Maar ze was niet geïnteresseerd in de rolgordijnen of lampen dus die moeten er toch af. Heb er al één rolgordijn af maar ik krijg een laatste schroef er niet uit. En ik heb geen boor.
De ander hangt te hoog, moet ik even mijn trap uit het nieuwe huis voor halen. Bellatrix schreef:Meisje is net komen kijken. Halve familie mee.Leuk meisje wel. Ze vond het ruim.
Maar goed, ze heeft nu een studio dus dan is dit wel groter. Ze was wel enthousiast en deinsde niet terug voor de bovenbuurvrouw.
Ben benieuwd of ze het neemt.
) en dan de laatste 2 muurtjes nog een laag verf geven. Dan de vloer schoon en dan kan hij mooi zaterdag geëgaliseerd worden. 
Bellatrix schreef:Mijn nieuwe woning is nog geen 5 min rijden met de auto. Ik heb er 3 (de oudste is gisteren ingeslapen) en ik heb 3 mandjes. En ik wil ze alle 3 tegelijk meenemen ja.
Zo bokker ikke is net weer even geweest, heeft wat dingetjes voor mij gedaan. Dus ik ben weer een stapje verder.
Morgenochtend even nieuwe broeken halen (heb geverfd in alle broeken die ik heb) en dan de laatste 2 muurtjes nog een laag verf geven. Dan de vloer schoon en dan kan hij mooi zaterdag geëgaliseerd worden.
Ik ben ook zo dom geweest om in mijn Nikes te gaan schilderen. Er zit nu bijna meer verf op mijn Nikes dan mijn muren.