Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Mooie bakken gaucho
Hierin staat wat over hoe ik peulen laat klimmen https://www.onderwegmettamara.com/de-pe ... -moestuin/
Een tomatenplant bind ik aan 1 stevige bamboestok
Schuur_ schreef:moonsparkle schreef:Mooie bakken gaucho
Hierin staat wat over hoe ik peulen laat klimmen https://www.onderwegmettamara.com/de-pe ... -moestuin/
Een tomatenplant bind ik aan 1 stevige bamboestok
Aah kijk, dit is de tip van de dag! Ik heb kippengaas en bamboestokken liggen dus kan daar best wat van maken
neline11 schreef:Mag ik hier ook een vraag stellen? Wij zijn druk bezig met de voorbereiding van onze moestuin, willen het dit weekend klaar hebben. Alleen ik heb echt 0 ervaring met een moestuin.
oke eerste domme vraag, plant je 1 zaadje per gaatje of doe je bijv 3 zaadjes in een gaatje![]()
Ik heb een bramenplant gekocht, maar twijfel nu toch heel erg of ik deze er wel in moet zetten i.v.m. woekeren. Wat is handig, in een pot (als dat kan) of niet in de buurt van de moestuin planten, of gewoon erbij zetten?
neline11 schreef:Mag ik hier ook een vraag stellen? Wij zijn druk bezig met de voorbereiding van onze moestuin, willen het dit weekend klaar hebben. Alleen ik heb echt 0 ervaring met een moestuin.
oke eerste domme vraag, plant je 1 zaadje per gaatje of doe je bijv 3 zaadjes in een gaatje![]()
Ik heb een bramenplant gekocht, maar twijfel nu toch heel erg of ik deze er wel in moet zetten i.v.m. woekeren. Wat is handig, in een pot (als dat kan) of niet in de buurt van de moestuin planten, of gewoon erbij zetten?
Femek2902 schreef:Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met het concept binnen uitvoeren?
Ik woon in een kamer en heb een klein balkonnetje. Ik ben van plan om 1 courgette plant in een grote pot op het balkon te zetten (dan is die wel vol). Daarnaast wil ik de muur waar het meeste licht opvalt gebruiken om een verticale moestuin te starten. Voor een deel door te werken met het idee van makkelijke moestuin, en een deel door aan een schuttingtrelis aan de muur het één en ander in potjes op te hangen.
Ik had nog cherrytomaatjes zaadjes en heb wat zoete paprika zaadjes gezaaid. Verder moet ik nog bedenken wat ik handig en leuk vind om te zaaien.
ClaudiaHS schreef:Vraagje.
Wie hebben er hier allemaal een kas en heb je dan met glas of met polycarbonaat?
Ik ben aan het rondkijken maat wil eigenlijk geen 1500 euro er aan uitgeven.
Ik zoek een kleintje van max 2x2 meter ongeveer.
Zie op vida xl genoeg betaalbare maar die met polycarbonaat krijgen slechte recensies en die meest betaalbare met glas 1 recensie. (Ook slecht)