Lego

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 16:33

C_arola schreef:
Hier nog mensen druk aan het bouwen geweest?

Ik heb bij de lego store in Kopenhagen Wall-E gekocht die ik wil gaan maken en twijfel over de Sanctum avengers gebouw te gaan kopen. Iemand die al gemaakt en aanraad?

Ik heb het sanctum sanctorum gebouwd, ik vond hem heel leuk, veel grappige details.
En je krijgt er een hele lading karakters bij, ik had eerst ook al mijn avengers eraan toegevoegd :P voor een super battle

Dit is hem, voor het idee, heb hem laatst verplaatst. Heb hem gekoppeld aan het jazzcafé wat ik in bruikleen heb.
Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 16:50

Gaaf! Ik had alleen verwacht dat het hoger zou zijn of dit vertekend een beetje? :)

Justme_Lisaa schreef:
Ik wil graag de Disney camera en Gringotts bank van Harry Potter :D

Die steekt mij ook de ogen uit, heel gaaf maar duur :

karuna schreef:
Niks gedaan nog. Te druk met klussen. Heb je een foto van wall E?

Afbeelding

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-23 22:43

Die Disney camera staat hier ook op de verlanglijst net zoals Chewbacca.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:52

Ah dank je, is een kleintje zo te zien,

Hier eindelijk wat tijd vanmiddag,

Afbeelding
Afbeelding

zonnebloem18

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:54

Ondanks ons Lego koopverbod hebben we gisteren toch stiekem Dobby gekocht. :o Hij was in Duitsland maar 22,95, scheelt toch weer.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:56

:') hij is wel leuk. Hier in principe niks meer aanschaffen. Ik kan een flinke tijd vooruit met lego en die mini versie. Of er moet een heel byzondere special uitkomen groot of mini

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 19:47

Ik ben de laatste tijd ook niet meer zo actief met Lego , denk ook omdat het zomer is en ik dan vooral lekker buiten wil zijn.

Maar goed gisteren weer even op de site gekeken , en morgen kom ik langs een grote speelgoedwinkel die een behoorlijke voorraad Lego hebben en dan wil ik toch even gaan kijken.

Ik vindt deze sets ook wel erg gaaf / leuk die er uitgebracht zijn / er nog aan komen.

De Corvette al vindt ik dat het qua afwerking en wat Lego kan het wel iets beter had gekund. Voor mijn idee mist er iets maar weet niet helemaal wat.
https://www.lego.com/nl-nl/product/chev ... 1961-10321

Insecten van Lego , deze vindt ik echt prachtig!
https://www.lego.com/nl-nl/product/the- ... tion-21342

En de Sonic en Tails Brickheadz ga ik toevoegen aan mijn collectie. Geen grote Sonic fan , maar Tails ziet er zo schattig uit die moet ik gewoon hebben! ( en wie maakt mij wat voor 9,99 per stuk :') )

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 20:38

-O- dat had je nu niet moeten neerzetten die link. Ik ben gek op insecten, mooi kleurig ook :j maar helaas. Zit er niet in nu. :n

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 20:58

De insecten staan bij mij ook op het lijstje. Ik heb nog 2 bol.com bonnen, dus die kunnen mooi daarvan. Verder heb ik deze zomer ook weinig gebouwd. Wel ben ik nu het 3 in 1 vogelhuis aan het ombouwen naar de bijenkorf.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 21:02

zonnebloem18 schreef:
Ondanks ons Lego koopverbod hebben we gisteren toch stiekem Dobby gekocht. :o Hij was in Duitsland maar 22,95, scheelt toch weer.

Oh leuk, waar?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 21:08

We waren in Aken en daar lag hij bij de Smyths toy superstore. Niet eens afgeprijsd, maar normal verkoopprijs.

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 21:19

C_arola schreef:
Gaaf! Ik had alleen verwacht dat het hoger zou zijn of dit vertekend een beetje? :)

Ik denk dat het vertekent want hij is 3 verdiepingen dus best hoog. Al vind ik met die sets altijd dat ze kleiner uitvallen dan een doos doet vermoeden :P

Ik heb laatst nog deze R2D2 gemaakt. Die heb ik in bruikleen en de blokjes zijn half vergeeld dus het is echt een lappendeken :P
En was puzzelen op het laatst want schijnbaar misten er een aantal stukjes, maar niks echt essentieels

Afbeelding

Ik heb ook nog allemaal van die StarWars helmen in bruikleen maar zo in de zomer heb ik ook veel minder interesse in bouwen. Ik heb me wel een tijd vermaakt met allemaal van die kleine sets die je in een avondje even kan doen. Degene van wie ik alles leen wil het volgens mij weg doen, dus misschien dat ik van die 3in1 sets wel over neem. Ik vind StarWars verder niet interessant genoeg om over te kopen ofzo, een keer bouwen is dan wel weer leuk genoeg

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 21:32

zonnebloem18 schreef:
We waren in Aken en daar lag hij bij de Smyths toy superstore. Niet eens afgeprijsd, maar normal verkoopprijs.

Ga ik onthouden, komen net door Duitsland maar daar was niks in de buurt helaas.

RenskeFrea schreef:
C_arola schreef:

Ik denk dat het vertekent want hij is 3 verdiepingen dus best hoog. Al vind ik met die sets altijd dat ze kleiner uitvallen dan een doos doet vermoeden :P

Heel herkenbaar inderdaad :j

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 21:44

Ik lees mee.. hier ook een legofan in huis 9 jaar.. nu overgestapt van de “ simpele lego” naar de volwassen sets.. van zijn eigen geld vorige week in Duitsland de Ferrari gekocht.. ik kneep hem wel ff of dat wel zou lukken.. maar hij heeft mooi de hele middag zitten bouwen, en morgen maakt hij hem af..
zelf heb ik de bloemensetjes, en wil ik graag de Vespa en busje

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 22:00

Leuk weer wat leven in het topic

Mijn Titanic is eindelijk bijna klaar. Laten we het er maar op houden dat ik ook geen zomer bouwer ben O:)

Vorige week nog Parijs en New York van een collega over genomen. Die had ze voor haar verjaardag gekregen en dubbel. Denk wel dat ik ze pas volgend jaar ga bouwen. Eerst staat er nog een fotoboek op de planning die voor januari af moet zijn.

Die insecten zijn mooi, maar staan vooralsnog niet op m’n verlanglijstje. De bloemen stiekem wel.

Leuk dat StarWars ding. Heb er echt helemaal niets mee dus namen ken ik niet. M’n zwager heeft ook een aantal van die sets. Ondanks dat ik er niets mee heb wil ik ze toch wel bouwen gewoon om het bouwen.

Het cadeau van Lego.com van nu is ook heel leuk. Jammer datje hem pas vanaf 250 euro krijgt en ik m’n legobudget er voor de komende tijd doorheen gejaagd heb. :x

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-23 07:26

moi22 schreef:
Het cadeau van Lego.com van nu is ook heel leuk. Jammer datje hem pas vanaf 250 euro krijgt en ik m’n legobudget er voor de komende tijd doorheen gejaagd heb. :x

Marktplaats! Heb ik hem ook van en bij het tweede huisje was ik nog zo gek om €250,- uit te geven, maar dat doe ik niet meer. Voor nu was ik 35 exclusief verzendkosten en kopersbescherming kwijt, dus dat valt me echt mee :)

Hetzelfde geld voor dat gratis setje ter ere van Disney’s 100 jarig bestaan, ook van marktplaats. Ik kijk wel naar de hoeveelheid reviews en of er kopersbescherming aan staat. Want ik had laatst iemand die z’n rekening niet kon koppelen aan marktplaats, maar mocht het wel direct naar haar overmaken. Yeah right :')

Afbeelding

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 09:38

C_arola schreef:
Hier nog mensen druk aan het bouwen geweest?

Ik heb bij de lego store in Kopenhagen Wall-E gekocht die ik wil gaan maken en twijfel over de Sanctum avengers gebouw te gaan kopen. Iemand die al gemaakt en aanraad?

Als je de avengers kan waarderen, dan zou ik het zeker doen.
Het is een leuke build, net zoals de meeste modulars.
Er zitten veel grapjes in. Dat kan ik altijd wel waarderen.

Zelf zit ik ook te azen op de filmcamera.
En ik zou heel graag de X-wing willen hebben.
Ik denk dat ik mijn boomhut ga verkopen zodat ik met dat geld de camera kan kopen en alvast een start heb voor een volgende set.

Heb afgelopen weekend de Villains set gebouwd. Die was ook leuker dan verwacht. Ik hoop dat er nog een dergelijke set uit komt in spiegelbeeld. Dan kan ik ze als boekensteunen gebruiken.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 10:42

De villains brickheads bedoel je?

Die grapjes klinken wel heel goed, ik zit te wachten totdat het bij bol weer 150,- is al is het een risico of dat weer gaat gebeuren.

De tree house lijkt mij ook erg leuk, helemaal met de variaties die ik voorbij zag komen. Leuk hoe creatief mensen kunnen zijn.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 10:43

Justme_Lisaa schreef:
moi22 schreef:

Marktplaats! Heb ik hem ook van en bij het tweede huisje was ik nog zo gek om €250,- uit te geven, maar dat doe ik niet meer. Voor nu was ik 35 exclusief verzendkosten en kopersbescherming kwijt, dus dat valt me echt mee :)

Zo aas ik op het 'avontuurlijke ruimterit' setje dat recent een VIP geschenk was. Ik heb die met de piratenboot en de draak, dus nu wil ik de raket ook :)

Op mijn verlanglijst staat kasteel Hime-ji! We zijn daar geweest toen we in Japan waren <3
En deLego Friends Botanische Tuin, haha. Ik houd niet van die slome Friends poppetjes, maar heb wel iets met botanische tuinen.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 11:46

C_arola schreef:

Nee, de 43227.
Erg leuke set. De minifigs zitten allemaal in de set verstopt.
En er zitten veel leuke details in.
Erg leuk gedaan.

Indy_Mouse_9 schreef:
Zo aas ik op het 'avontuurlijke ruimterit' setje dat recent een VIP geschenk was. Ik heb die met de piratenboot en de draak, dus nu wil ik de raket ook :)

Die draak heb ik destijds niet gedaan, nog steeds spijt van.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 16:25

Luxorvalkje schreef:
C_arola schreef:

Nee, de 43227.
Erg leuke set. De minifigs zitten allemaal in de set verstopt.
En er zitten veel leuke details in.
Erg leuk gedaan.

Oh die is leuk ja.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 16:52

Leuk die andere Disney set.

Wij hebben onze Dobby vandaag in elkaar gezet. Hij is toch wel heel schattig.
Afbeelding

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 16:40

Hier net gebruik gemaakt van de intertoys actie, drie winkels afgegaan maar het is gelukt. Volgende week even kijken of ik dan de waardebonnen gelijk in ga leveren of nog even ga wachten.

Afbeelding
Mijn zoon is al druk bezig met zijn Lego set. Ik denk dat ik op korte termijn eerst de T-Rex ontsnapping ga maken.

Nog meer mensen die de Intertoys actie hebben meegepakt?

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 17:54

De sets die ik nog moet gaan bouwen
Afbeelding

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-23 18:22

Intertoys actie?

Goed geshopt leuke sets. *\o/*