Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:@idinn dat is tof van je werkgever![]()
@Varekajdure kat maar wat fijn dat ze het weer goed doet
![]()
Ik heb de sterilisatie van de honden nog ff uitgesteld, ze zijn net loops gewordenkan ik nog weer een half jaartje nadenken .... is echt dure grap (600 Euro per hond zo ongeveer).
VanHuisUit schreef:vaccineren
geweldig Prairy ik hou ervan
![]()
Dat is fijn purny![]()
Ik zit even in een zwakke fase vwb het besparen en sparen. Net een paar dagen Vlieland geboekthet is natuurlijk vreselijk maar vind dat ik daar ondertussen zo erg aan toe ben
en ik heb in mijn achterhoofd dat er een zorgbonus komt... (wat ik niet eerlijk vind omdat ik vind dat iedereen ondertussen gewoon een bonus verdient).
OleJon schreef:Zonnebloem92 schreef:Ik ben heel bang dat de versoepelingen van hele korte duur zijn.
Domper: Onze badkamer valt wel een stuk duurder uit dan begroot, en dan hebben we al concessies gedaan. Slopen gaan we zelf doen, dus dat bespaart 1000 euro, maar zo'n bak huren kost zo'n 400 euro en omdat alle tegels eruit moeten, moet er ook gestuukt worden.
Niemand in de buurt met een kar?
En dan zelf naar het stort brengen
PSvanLot schreef:Wat krijg je van duo? Ik ken alleen maar lenen of betalen whaha
Es_ther schreef:PSvanLot schreef:Wat krijg je van duo? Ik ken alleen maar lenen of betalen whaha
Haha ik ben afgestudeerd in Corona tijd dus die studenten krijgen een compensatie. Mag ook wel, heb ze door Corona al genoeg gesponsord. Had vertraging met afstuderen door Corona, dus half jaar extra schoolgeld betalen. Altijd erg fijn
.